توصیه خبری استاندار خوزستان به اصحاب رسانه

خورنا: استاندارخوزستان گفت : امروز دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی علیه کشوربراه انداخته است ،درتلاش است تا یاس و ناامیدی، دشمن درصدد است حتی بازار ارز ومواد غذایی کشور را تحت تاثیر قراردهد و همراه آن جنگ نرم و روانی براه اندازد.

حجازی با تبریک روز خبرنگار ، اصحاب رسانه را به هوشیاری دعوت کرد و افزود: شماها عزیزان باید با انتشار محصولات خبری بهنگام ازتوانمندی ها و ظرفیت های اقتصادی استان ، به ویژه از تولیدات صنعتی و کشاورزی بومی ، صاحبان آنها را تشویق و درحفظ رضا مندی و امید درمردم کوشا باشید.

استاندارخوزستان بااشاره به سال پایانی دولت مهرورز درخوزستان افزود: خدمات نظام و دولت را درهفته دولت به اطلاع مردم برسانید . اگر ازعملکرد استاندار و مدیران انتقاد دارید ، بنویسید اما کارها و خدمات نظام را نباید تضعیف کرد تا یاس و ناامیدی درمردم ایجاد نشود.

استاندارخوزستان ازمعاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان خواست با تشکیل کارگروهی ، مشکلات رسانه ها را رصد کرده تا برای حل این مشکلات با همکاری سایردستگاهها ، چاره جویی شود.

حجازی نسبت به برگزاری مراسم ویژه پاسداشت روز خبرنگار به مناسبت هفده مرداد ماه درخوزستان تاکید کرد و گفت: در این روز باید از خبرنگاران تجلیل خوبی بعمل آید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *