احتمال چرخش قدرت در انتخابات پیش روی مجلس در اندیمشک

قلی کیانی به کورس انتخابات مجلس اندیمشک باز می گردد؟

خورنا – با نزدیک شدن به هفتم اسفند و صف بندی گروهای مختلف سیاسی برای شرکت در انتخابات مجلس شوزای اسلامی، تنور این انتخابات در شهرستان اندیمشک هر روز بیش از گذشته داغ تر می شود!

مهدی قلی کیانی چهره جوان و نزدیک به اصلاح طلبان اندیمشک که در انتخابات گذشته شوراهای شهر و روستا در اندیمشک و با شعار صدای سوم تواسنته بود از مقبولیت گسترده برخودار و به شورا راه یابد بیش از این به علت محدودیت قانونی امکان حضور در انتخابات را نداشت چرا که در صورت حضور باید از منصب شورا استعفا می داد مقوله ای که در صورت عدم ورود به مجلس می توانست تضعیف کننده قدرت و توان مردمی برخی جرایانات سیاسی نزدیک به اصلاح طلبان در اندیمشک باشد.

حال از گوشه کنار شهر خبر می رسد با توجه به رفع این محدودیت قانونی و امکان حضور اعضای شورای شهر در انتخابات مجلس مهدی قلی کیانی خود را برای حضور در این عرصه در حال آماده کردن است و حتی برخی از جلسات خود را آغاز کرده است.

حضور قلی کیانی که از مقبولیت خاصی میان قشر جوان اندیمشک برخوردار است علاوه بر جذابیت بیشتر انتخابات در اندیمشک شهروندان را با یک سوال مواجه می کند که ایا بازهم هم انحصار طلبی و عدم توان کار گروهی برخی از افراد منتصب به اصلاح طلبان ساز و کار انتخابات در اندیمشک را بیش از گذشته در اختیار جریان اصول گرایی می گذارد؟

آیا با حضور افراد توانمند و با سابقه مثل فریدون حسنوند که بعد از شکست در انتخابات گذشته مجلس در مناصبی مانند استاندازی بوشهر و مشاور وزیر نفت، مشغول به خدمت شد، جرایان اصلاح طلبی اندیمشک با تکرار اشتباهات گذشته قصد باختن و شکستی مجدد دارد؟

براستی قلی کیانی از کجا رنجیده و این عامل رنجش او چیست و این جریان که خود را عاشق سینه چاک اصلاح طلبان می دانند تا به کی با حرکت خود بر مسیر تفرقه و انحصار به دنبال رنجاندن چهره های مستعد شهرستان و کسب منافع و افزایش قدرت طلبی خود است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ياسين چرا چاخان میگی؟؟؟؟؟!!!!!! ممنوعه شرکت اعضای شورا در انتخابات-خبرنگار اینقدر بیسواد!!!!
  • رسول خسته نباشید واقعا این خبرنگارا رو از کجا میارید؟؟!!
  • محمد امین جمشیدی - اندیمشک با سلام دوست عزیز ابتدا از شما دعوت میشه در بیان نظرات سعه صدر بهتری به خرج بدید در ثانی مطمئن باشید که مجموعه خبری خورنا به عنوان یکی از برترین تیم های خبری خوزستان به منابع محلی موثق دسترسی داشته و نشر این اخبار بدون توجه به صحت اخبار و نباحث غیر عمومی نیست و طبعا نشر این اخبار با توجه به متون قانونی صورت گرفته است
  • سعید مهدی در زمان لازم از سمتش در شورا استعفا نکرده ونمی تواند در این دور انتخابات شرکت کند .همین
    • ناشناس اسم مهدیو به زبون کثیفت نیار
    • رضا اسم مهدیو به زبون کثیفت نیار
  • رضوان درود بر دوستان رسانه ای خورنا و خبر نگار فعال و شادق شما در شهرستان اندیمشک و تشکر از تلاش بر انعکاس اخباری متفاوت