مسئولان امیدیه پروژه‌های نیمه تمام خود را تکمیل کنند

خورنا: فرماندار امیدیه گفت: مسئولان این شهرستان پروژه‌های نیمه تمام خود را هر چه سریع‌تر تکمیل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، حسین لامی‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولان محلی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن قبولی طاعات و عبادات اعضای شرکت کننده در جلسه اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در حوزه فعالیت خود به دو نکته توجه ویژه داشته باشند، یکی در بحث تکریم ارباب رجوع در سطح سازمان مربوطه خود و دیگری سعی و تلاش مضاعف در اتمام پروژه‌های نیمه تمام دستگاه خود، که البته این امور تنها با تلاش و همت محقق می‌شود.

وی افزود: در سال جاری اعتبارات خوبی به شهرستان اختصاص داده شده است که مسئولان و مدیران ادارات باید در جذب بودجه مورد نیاز برای معرفی و اجرای پروژه‌هایشان هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

فرماندار امیدیه خاطرنشان کرد: در این راستا هیچگونه سهل‌انگاری از سوی مسئولان پذیرفته نیست و نمی‌توان کم‌کاری آنها را به نبود و کمبود بودجه و اعتبار ارتباط داد.

وی با اشاره به اینکه باید با تلاش و تعامل، موجبات رضایتمندی شهروندان و پیشرفت منطقه را فراهم آوریم، گفت: پروژه‌های امسال منطبق با نیازسنجی منطقه تعریف شود زیرا اجرای پروژه‌ها بدون ضرورت و نیاز منطقه هدر رفت منابع و بیت‌المال است.

* تریبون نماز جمعه تریبون نظام جمهوری اسلامی است

لامی‌زاده در ادامه ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بیان کرد: برپایی نماز جمعه نشان از جایگاه رفیع آن دارد و می‌توان با نگاهی به نقش آن از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون به ارزش این مهم در برهه‌های زمانی مختلف تاریخ کشور پی برد.

وی اضافه کرد: همانگونه که در احادیث و روایات اسلامی آمده همچنین با توجه به فرمایشات و تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری، تریبون نماز جمعه تریبون نظام جمهوری اسلامی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *