اختصاص ۳۰۰ میلیون ریال به پروژه خطوط جدید انتقال آب در بندر امام

خورنا: معاون اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از اختصاص ۳۰۰ میلیون ریال به پروژه خطوط جدید انتقال آب به انبارهای مسقف در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) خبر داد.

مسعود قاسمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در ماهشهر اظهار کرد: افزون بر ۳۰۰ میلیون ریال به پروژه خطوط جدید انتقال آب به انبارهای مسقف در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) اختصاص داده شد و این پروژه در مدت زمان کمتر از سه ماه به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به مزایای تکمیل این پروژه افزود: تأمین آب آشامیدنی برای کارکنان شاغل در انبارها و کاهش مدت زمان قطع آب را از مزیت‌هایی است که با بهره‌گیری از این خطوط جدید انتقال آب فراهم می‌شود.

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان همچنین ایجاد زیرساخت‌های مناسب به‌منظور جذب بیشتر سرمایه‌گذاران، تأمین آب آتش‌نشانی با فشار استاندارد در راستای ارتقای ضریب ایمنی در انبارها را از مهمترین اهداف بهره‌برداری از این شبکه جدید خطوط انتقال آب برشمرد.

وی در پایان اظهار کرد: همه تلاش ما در راستای رفع مشکلات پیش‌روی منطقه و ارتقای بخش‌های مختلف اقتصادی، تجاری و صنعتی آن است که امیدواریم با تعامل و مضاعف مسئولان بیش از پیش در تحقق آن موفق باشیم.