دلیل عدم برگزاری جام رمضان در هندیجان عدم همکاری برخی ادارات بود

خورنا: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تب مسابقات فوتبال سالنی با شور و حرارت خاصی بین علاقمندان به ورزش در سراسر کشور تا پاسی از شب در جریان است. عدم برگزاری این مسابقات در شهرستان هندیجان ما را بر آن داشت تا گفتگویی با رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان انجام دهیم.

امید احمدزاده در گفت وگو با خبرنگار خورنا در این خصوص اظهار داشت: قرار بود در ماه مبارک رمضان مسابقات فوتسال پیشکسوتان باشگاه های هدیجان در رده سنی بالای ۳۵ سال و مسابقات نونهالان باشگاه ها را برگزار کنیم که تنها دو تیم  آمادگی خود را جهت شرکت در مسابقات پیشکسوتان اعلام نمودند و برگزاری مسابقات میسر نشد، ولی مسابقات نونهالان و تیمهای پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد بزودی آغاز خواهد شد.

وی در خصوص برگزار نشدن جام ادارات نیز گفت: همه ساله یکی از ادارات با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال هندیجان این مسابقات را برگزار میکرد که امسال سعی داشتیم اداره اموزش و پرورش یا ناحیه مقاومت بسیج با همکاری ما متولی این بازیها شوند که ادارات نامبرده همکاری لازم را نداشتند و این مسابقات هم برگزار نگردید.

رئیس اداره ورزش و جوانان هندیجان از ضیافت افطاری با حضور مربیان، سرپرستان و بازیکنان شرکت کننده در جام خلیج فارس سخن به میان آورد و گفت: جوایز مسابقات جام خلیج فارس به تیم اخلاق، بهترین گلزن، بهترین بازیکن و بهترین مربی تعلق میگیرد و تشکر ویژه ای از تمام باشگاه های شرکت کننده در این مسابقات که موجب شدند بعد از مدتی وقفه به شکلی مطلوب انجام و به پایان رسد بعمل خواهد آمد.