اختصاص ۳۵۰ میلیون ریال به هر تخت بیمارستان امام رضا در امیدیه

خورنا: مدیر شبکه بهداشت و درمان امیدیه از اختصاص ۳۵۰میلیون ریال به هر تخت بیمارستان امام رضا (ع) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، عبدالرضا اورک شهر امروز در مراسم افتتاح بخش سی.سی.یو بیمارستان امام رضا (ع) که با جمعی از مسئولان شهری، مدیرکل امور بیمارستان‌ها و نماینده معاونت درمان استان برگزار شد، اظهار کرد: بخش سی.سی.یو بیمارستان امام رضا (ع) با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و متشکل از هفت تخت در مساحت ۳۵۰ متر مربع ساخته شده است.

وی با اشاره به اهمیت بهداشت و درمان در توسعه شهرستان افزود: همه تلاش ما در راستای رفع مشکلات بهداشتی و سلامتی شهروندان با استفاده از تجهیز بیمارستان و درمانگاه‌های امیدیه است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان امیدیه خاطر نشان کرد: اعتبار اختصاص یافته برای ایجاد هر تخت بیمارستان به‌طور متوسط ۳۵۰ میلیون ریال بوده که در تأمین آن از مجهزترین امکانات استفاده شده است.

وی اضافه کرد: با ساماندهی بخش تجهیزات بهداشتی و افتتاح سی.سی.یو بیمارستان امام رضا (ع) قطعاً با کاهش مراجعه شهروندان و بیماران این منطقه به شهرهای اطراف و مرکز استان مواجه می‌شویم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *