پپیروزی صنعت نفت آبادان خارج از مستطیل سبز

خورنا - كمتر از يك سال و نيم از حضور دوباره ى على عيسى زاده بعنوان مدير عامل موسسه ى فرهنگى ورزشى صنعت نفت آبادان ميگذرد اما سير تحولات در اين باشگاه باعث ميشود براى سنجش عملكرد وى ، علاوه بر نقد و برسى مباحث فنى و نتايج مسابقات تيم صنعت نفت ، رويدادهاى خارج از مستطيل سبز را نيز مد نظر قرار داد.

خورنا- کاهش هزینه ها براى هر موسسه بویژه یک باشگاه ورزشى موضوعى مهم تلقى میشود که این امر در فصل هاى ورزشى ٩۴-٩٣ و ٩۵-٩۴ در باشگاه صنعت نفت آبادان تحقق یافت ، حداکثر استفاده از ظرفیتهاى بومى و ایجاد انگیزه براى پیشرفت بازیکنان امید و راهیابى آنان به تیم بزرگسالان از دیگر روشهاى کاهش هزینه و بومى گرایى در آبادان بود ، کوچک نمودن مجموعه ى مدیریتى و استفاده ى شایسته از پرسنل ورزشى پالایشگاه آبادان در مقام سرپرست و مدیر تیمهاى مختلف باشگاه ، گامى دیگر در جهت کنترل هزینه ها توسط عیسى به شمار میرود.

ولى آنچه یک سال و نیم گذشته را از ادوار پیشین متمایز میکند پیشرفت بى سابقه ى باشگاه صنعت نفت در حوزه ى عمرانى و سخت افزارى میباشد.

راه اندازى فیزیوتراپى مجهز در مکانى نوساز با مشورت و نظارت کادر پزشکى مجرب دستاورد مهمى در زمینه ى بهداشت و درمان به حساب مى آید، آماده سازى زمین چمن استاندارد و مرمت و نوسازى استادیوم تختى آبادان از رخدادهاى ورزشى مثبت طى یک سال اخیر است.

اما آنچه سال ٩۴ را در تاریخ معاصر باشگاه صنعت نفت آبادان برجسته میسازد ، بهره بردارى از ساختمان جدید موسسه ى فرهنگى ورزشى صنعت نفت آبادان است که شامل سایت ادارى ، خوابگاه بازیکنان و مهمانسراى باشگاه صنعت نفت آبادان میباشد.

این مجموعه ى عظیم که در مکان انبارهاى کشتیرانى سابق بنا نهاده شده حاصل تلاش شبانه روزى مدیرعامل صنعت نفت آبادان، هیئت مدیره ى این باشگاه ورزشى و همچنین حمایت و همکارى مدیریت شرکت پالایش نفت آبادان است که در تابستان٩۴ به مرحله ى تجهیز و بهره بردارى رسید.

بدون شک توسعه و پیشرفت در زمینه هاى عمرانى ، درمانى و اقتصادى تأثیرى بسزا در عملکرد فنى تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خواهد داشت و دور از انتظار نیست که با ثبات مدیریت ، نقد منصفانه توسط اهالى ورزش و دورى جستن از حواشى ، تیم ریشه دار و محبوب صنعت نفت آبادان با اتکا به داشته هاى خود در لیگ برتر فوتبال کشور حضور یابد.
٠٢/٠٧/١٣٩۴