کاهش ۱۷ درصدی اعتبارات صدا و سیمای مرکز آبادان

خورنا: قائم مقام صدا و سیمای مرکز آبادان گفت: اختصاص ۹۵۰ میلیون تومان اعتبار مرکز صدا و سیمای آبادان از محل اعتبارات املاک و دارایی‌های استان خوزستان است.

حسن حمزه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد:  اختصاص ۹۵۰ میلیون تومان اعتبار برای مرکز صدا و سیمای آبادان از محل اعتبارات تملک و دارایی‌ها نسبت به سال گذشته کاهش داشته و رقم منفی ۱۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: مجموع اعتبارات امسال این مرکز در کل ۱۲ درصد بوده که با توجه به هزینه‌های بالای برنامه‌های تولیدی در رادیو و تلوزیون کاهش این اعتبار قابل ملاحظه است.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز آبادان افزود: امروزه رسانه ملی و برنامه‌های تهیه و تولید شده از این رسانه خط مقدم مبارزه با جنگ نرم و ابزاری مناسب در مقابل هجمه‌های تبلیغاتی کشورهای غربی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات مرکز صدا و سیمای آبادان گفت: در حال حاضر مرکز صدا و سیمای آبادان با خاموشی مکرر فرستنده‌های خود و مشکلات ایستگاهی روبرو است که برای ساماندهی این وضعیت نیازمند تامین منابع مالی هستیم.

حمزه‌ای در پایان گفت: رایزنی با سازمان صدا و سیمای کشور در راستای افزایش اعتبار از محل اعتبارات ملی برای تولید و پخش برنامه‌های متنوع از صدا و سیمای آبادان در دستور کار آتی این مرکز قرار دارد.