جدال نفت آبادان و شگفتی‌سازان سپاسی شیراز

خورنا: هفته سوم لیگ برتر با جدال تیم‌های جدال نفت آبادان و شگفتی سازان سپاسی شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از امروز با برگزاری دو دیدار آغاز و فردا با هفت مسابقه پیگیری خواهد شد.

در بین بازهای روز دوم این هفته و در شهر شیراز نفت آبادان میهمان تیم مقاومت سپاسی این شهر خواهد بود.

نفتی‌ها در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارند که دومین دیدار متوالی خارج از خانه خود را در رقابت‌های این فصل تجربه می‌کنند.

این تیم پس از شکست هفته نخست در برابر پرسپولیس در آبادان در  هفته دوم نتیجه‌ای قابل قبول گرفت و در انزلی، موفق شد ملوان متحول شده را با تساوی دو بر دو متوقف کند و نخستین امتیاز خود در رقابت‌های این فصل را کسب کرد.

با توجه به نمایش دور از انتظار تیم مقاومت سپاسی شیراز در دو هفته ابتدایی رقابت‌ها به نظر می‌رسد طلایی پوشان آبادانی دیدار سخت را در برابر این تیم پیش رو خواهند داشت.

شاگردان کاستا امیدوارند تا در این دیدار نوار پیروزی‌های حریف را پاره کنند و با دست پر به آبادان بازگردند.

در سوی دیگر نیز تیم شگفتی ساز مقاومت سپاسی شیراز قرار دارد که با بازیکنانی اکثراً گمنام و با صرف هزینه‌هایی بسیار کم در مقایسه با بسیاری از تیم‌های پرستاره، در دو هفته ابتدایی رقابت‌ها نتایج بسیار مطلوب و دور از انتظاری را گرفته است.

پیروزی سه بر صفر در برابر ذوب آهن در هفته نخست و شکست سه بر دو پرسپولیس آن هم در ورزشگاه آزادی موید شگفتی ساز بودن شاگردان سرهنگ کهنه کار فوتبال است.

هرچند که هنوز بسیار زود است تا در خصوص فصل جدید لیگ برتر و نتایج تیم‌ها اظهارنظر کرد اما تیم مقاومت سپاسی که همواره جزو تیم‌های هم خرج لیگ برتر در فصل‌های گذشته بوده است و در بیشتر مواقع نیز نتایج قابل قبولی را گرفته، این فصل با هدایت مرد کاربلد فوتبال ایران محمود یاوری می‌خواهند به تیمی شگفتی ساز تبدیل شوند.

هرچند مقاومتی‌ها در این بازی در برابر صنعت نفتی قرار می‌گیرد که خود مدعی شگفتی ساز بودن در پایان این فصل از رقابت‌هاست.

این دیدار همچنین جدال دو اندیشه ایرانی و پرتغالی مربیان دو تیم است، که باید دید آیا محمود یاوری که در بازی هفته گذشته خوزه مانوئل پرتغالی (سرمربی پرسپولیس) را آن هم در نیمه مربیان مغلوب اندیشه‌ها و تاکتیک‌های خود کرد می‌تواند در هفته سوم نیز یکی دیگر از پرتغالی‌های لیگ را مغلوب کند یا این بار کاستای پرتغالی اندیشه‌هایش را به مربی تمام نشدنی فوتبال ایران تحمیل می‌کند؟

دیدار تیم‌های مقاومت سپاسی شیراز و صنعت نفت آبادان از ساعت ۲۲ روز سه شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

امید زباری