انتشار بسته ویژه «انتخاب رشته کنکور» از امروز

خورنا: بسته ویژه انتخاب رشته کنکور شامل نرم افزار راهنمای انتخاب رشته مجازی، ویژه نامه انتخاب رشته کنکور۹۱ و کتاب «انتخاب رشته؛ انتخاب آینده» از امروز منتشر می‌شود.

نرم افزار راهنمای انتخاب رشته مجازی بر اساس اطلاعات آزمون سراسری سال ۱۳۹۰ طراحی و پیاده سازی شده است. این نرم افزار می‌تواند وضعیت داوطلب آزمون سال ۱۳۹۱ را با داوطلب مشابه در سال ۱۳۹۰ مقایسه و شانس قبولی را به وی ارائه دهد.

همچنین امکان جستجوهای مختلف در نرم افزار تعبیه شده که به داوطلبان کمک می‌کند تصویری از وضعیت پذیرش در رشته های مختلف به دست آورند.

این نرم افزار ۲ روز پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۳۹۱ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org برای داوطلبان علاقمند قابل استفاده خواهد بود.

ویژه نامه انتخاب رشته کنکور۹۱

به گزارش ایسنا، ویژه‌نامه انتخاب رشته سال ۱۳۹۱ از امروز ۹مرداد ماه از طریق روزنامه فروشی‌های سراسر کشور عرضه می‌شود. این ویژه‌نامه شامل مطالب مفیدی در خصوص راهنمای انتخاب رشته مجازی، روشهای گزینش دانشجو، دورههای تحصیلی در آزمون سراسری، سهمیه بندی، گزینش بومی، ضوابط انتخاب رشته، راهنمای انتخاب رشته اینترنتی، نحوه استفاده از اطلاعات کارنامه و … خواهد بود که می تواند داوطلبان را در فرایند انتخاب رشته کمک کند.

کتاب «انتخاب رشته؛ انتخاب آینده»

ویرایش جدید کتاب “انتخاب رشته؛ انتخاب آینده” دارای هفت فصل است که به صورت مفصل موضوع انتخاب رشته و عوامل اثرگذار بر آن را مورد بحث قرار داده است. ویرایش جدید کتاب تغییرات زیادی را در فصل‌های چهارم و ششم داشته است. محتوای کتاب طوری تدوین شده که بتواند مکمل مطالب ویژه‌نامه و انتخاب رشته مجازی باشد.

گفتنی است، این کتاب از امروز در تهران و کرج و از ۱۰ مرداد در سایر استان‌ها و از طریق مشخص شده در سایت سازمان سنجش به نشانی www. sanjesh.org در سطح کشور پخش خواهد شد.

نتایج اولیه کنکور ۱۵ مرداد اعلام خواهد شد و طی ان مجازین به انتخاب رشته باید از ۱۷ تا ۲۳ مرداد با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www. sanjesh.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *