معاون راه و شهر سازی خوزستان:

کمربند غرب اندیمشک تکمیل می‌شود

خورنا – معاون راه و شهر سازی خوزستان گفت: با هدف توسعه خدمات ترافیکی در خوزستان کمربند غرب اندیمشک تکمیل می‌شود.

به گزارش خورنا از اندیمشک، مراد مهری در آیین بهره برداری از طرح بهسازی و روکش آسفالت جاده ورودی اندیمشک از سمت اهواز، اظهار داشت: نقش اندیمشک در دسترسی به شبکه حمل و نقل ریلی و جاده‌ای خوزستان ممتاز است.

وی گفت: روزانه بیش از ۱۲ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده‌ای اندیمشک تردد می‌کنند که این امر بیان گر لزوم توجه ویژه به وضعیت و بهسازی راه‌های این شهرستان است.

معاون راه و شهر سازی خوزستان عنوان کرد: تردد بالای عبور وسایل نقلیه موجب فرسودگی گسترده مسیر کنونی ارتباطی شهرهای اندیمشک به اهواز شده است.

وی افزود: با هدف توسعه خدمات ترافیکی در خوزستان کمربند غرب اندیمشک تکمیل می‌شود.

مهری بیان کرد: با تکمیل و بهره برداری از کمربند غرب اندیمشک وسایل نقلیه به جای عبور از دورن شهر از این مسیر تردد می‌کنند.

وی افزود: جاده پل زال به طول ۲۰۰ کیلومتر تاکنون در نقاط مختلف مورد بررسی قرار گرفته و به تناسب نیاز این مسیر روکش آسفالت و یا ترمیم شده است.

معاون راه و شهر سازی خوزستان عنوان کرد: با توجه به نیازهای اندیمشک در بخش راه روستایی و مسیر‌های برون شهری، نسبت به تکیمل پروژه‌های راه و شهرسازی اندیمشک اقدام می‌وشود.

وی افزود: در صورت تکیمل و بهره برداری از مسیر‌های اندیمشک علاوه بر توسعه زیر ساخت توسعه استان نیازهای استان در دسترسی به جاده‌های برون شهری تا حد گسترده‌ای رفع می‌شود.

انتهای پیام/