مسئولان هندیجان از نزدیک مشکلات شهروندان را بررسی کنند

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: مسئولان هندیجان از نزدیک مشکلات شهروندان را بررسی و در راستای رفع آن اقدامی مؤثر کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌الهی صبح امروز در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان هندیجان با وجود ظرفیت‌های موجود در بخش‌های صیادی، تجاری، دامداری و کشاورزی می‌تواند زمینه‌های اشتغالزایی مؤثری را در منطقه ایفا کند.

وی افزود: این شهرستان در استان خوزستان بسیار حائز اهمیت بوده و در صورت حمایت مسئولان، امتیازات زیادی را برای تعالی بخش اشتغال و رفاهی زندگی جوانان بومی این مرز و بوم ایجاد می‌کند.

فرماندار هندیجان خطاب به مسئولان شهری تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع یکی از مواردی است که مسئولان شهری باید بیش از پیش در محیط کار نسبت به اعمال آن اقدام و در راستای آن مشکلات شهروندان را بررسی و پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات سال ۹۱ به شهرستان در چارچوب قوانین صورت گرفته و وظیفه مسئولان در این میان جذب اعتبارات برای انجام پروژه‌های مورد نیاز شهرستان است.

فرج‌الهی با بیان اینکه ادارات شهرستان اختلافات جزئی خود را کنار گذاشته و با تعامل و همدلی کار مردم را انجام دهند، گفت: اختلافات بین ادارات به محاکم قضایی تبدیل نشود زیرا تفرقه و اختلاف‌نظر مداوم مسئولان، سبب عقب‌ماندگی کارها می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: پروژه‌های نیمه‌کاره در شهرستان باید با تلاش مسئولان مرتبط پیگیری و اعتبارات مورد نیاز امسال نیز جذب شود.

فرماندار هندیجان با اشاره به اینکه همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی بخش خدمت‌رسانی به شهروندان است، اظهار کرد: مسئولان شهری در بین مردم بیشتر حاضر شده و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کنند تا بتوان چاره‌ای مطلوب و مؤثر در این خصوص ارائه دهند.