اجرای عملیات احداث مبادی ورودی هندیجان

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان از اجرای عملیات احداث مبادی ورودی این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

سیف‌الله قنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: احداث فلکه ورودی شهرستان هندیجان در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار گرفته و به‌زودی با تلاش و تعامل عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای رفع مشکلات موجود در شهرستان و رفاه حال شهروندان است، افزود: این پروژه از سویی مرتبط با جاده دیلم و از طرفی دیگر اتصال کننده استان خوزستان به بوشهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان تصریح کرد: احداث فضای سبز و فلکه ورودی این جاده بسیار ضروری احساس می‌شد زیرا هر ساله بسیاری از مسافران و مهمانان از اقصی نقاط مختلف استان و حتی کشور به این شهرستان برای بازدید و خرید سفر می‌کنند.

وی اضافه کرد: ورودی شهرها همواره در اذهان مسافران و مردم نقطه‌ای مثبت به یادگار می‌گذارد که در صورت عدم وجود فضای سبز و مبادی ورودی زیبا در این اماکن، ذوق بیننده و مسافری که برای نخستین‌بار وارد شهر شده بسیار سرخورده می‌شود.

قنواتی در پایان از همیاری شهروندان در اجرای پروژه‌های شهری با شورای شهر و شهرداری تشکر کرد و گفت: شورای شهر هندیجان با تعامل مطلوب شهرداری دیگر پروژه‌های عمرانی و مؤثری را برای سال ۹۱ در دستور کار قرار داده که البته با تأمین اعتبار ویژه می‌توان به همه آنها تحقق عمل پوشاند.