اجرای عملیات احداث مبادی ورودی هندیجان

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان از اجرای عملیات احداث مبادی ورودی این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

سیف‌الله قنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: احداث فلکه ورودی شهرستان هندیجان در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار گرفته و به‌زودی با تلاش و تعامل عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای رفع مشکلات موجود در شهرستان و رفاه حال شهروندان است، افزود: این پروژه از سویی مرتبط با جاده دیلم و از طرفی دیگر اتصال کننده استان خوزستان به بوشهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان تصریح کرد: احداث فضای سبز و فلکه ورودی این جاده بسیار ضروری احساس می‌شد زیرا هر ساله بسیاری از مسافران و مهمانان از اقصی نقاط مختلف استان و حتی کشور به این شهرستان برای بازدید و خرید سفر می‌کنند.

وی اضافه کرد: ورودی شهرها همواره در اذهان مسافران و مردم نقطه‌ای مثبت به یادگار می‌گذارد که در صورت عدم وجود فضای سبز و مبادی ورودی زیبا در این اماکن، ذوق بیننده و مسافری که برای نخستین‌بار وارد شهر شده بسیار سرخورده می‌شود.

قنواتی در پایان از همیاری شهروندان در اجرای پروژه‌های شهری با شورای شهر و شهرداری تشکر کرد و گفت: شورای شهر هندیجان با تعامل مطلوب شهرداری دیگر پروژه‌های عمرانی و مؤثری را برای سال ۹۱ در دستور کار قرار داده که البته با تأمین اعتبار ویژه می‌توان به همه آنها تحقق عمل پوشاند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *