ساخت ۲ زمین چمن مصنوعی در آبادان

خورنا: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان، در سال جاری از ساخت دو زمین چمن مصنوعی در این شهرستان خبر داد.

خادم‌علی تهذیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: حق فوتبال آبادان است که چند زمین چمن مصنوعی داشته باشد در همین راستا امسال دو زمین چمن را در مصوبات خود جای داده‌ایم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را به‌کار می‌بندیم که ورزشگاه پنج مهر نیز ساخته شود، افزود: به‌طور عادی این ورزشگاه از حالت ساخت خارج شده بود که با اتفاقات شکل گرفته در دو سال گذشته به مسیر احیا بازگشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان همچنین تصریح کرد: ورزشگاه پنج مهر آبادان از طرح‌های مهر ماندگار دولت رئیس جمهور بوده که امیدوار هستیم در آینده‌ای نزدیک با حمایت مسئولان به سرانجام برسد زیرا آبادان و مردم آن استحقاق آن را دارند که یک ورزشگاه بزرگ را در اختیار داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت ورزشی جوانان این منطقه خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای برنامه‌ریزی بهینه برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان به‌ویژه دانش‌آموزان در شهرستان توسط این اداره اقدامات مطلوب و مؤثری در دستور کار قرار گرفته است.

تهذیبی با بیان اینکه این اداره در راستای علاقمند سازی جوانان به ورزش اقدامات مطلوبی را انجام داده است، افزود: این برنامه‌ریزی به‌ویژه در رشته‌های ورزشی گروهی و پرطرفدار اعمال و در این راستا ساعات آموزشی این دوره افزایش یافته است.

وی در پایان اظهار کرد: با افزایش ساعات و مدت زمان دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی ورزشی، گرایش جوانان و دانش‌آموزان آبادانی به‌ویژه در فصول تابستان به رشته‌های متنوع ورزشی بیشتر شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *