بازارچه ماهی و میگو هندیجان راه‌اندازی می‌شود

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان گفت: با اعتباری افزون بر ۲۵۰ میلیون تومان، بازارچه ماهی و میگو شهرستان احداث و راه‌اندازی می‌شود.

سیف‌الله قنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: با وجود اینکه هندیجان یک بندر صیادی است و ماهی‌فروشان در آن به‌طور سنتی به فروش ماهی می‌پردازند، شورای شهر هندیجان درصدد است زمینی را در هندیجان شمالی به احداث بازارچه ماهی و میگو اختصاص دهد.

وی افزود: در این راستا اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری تخصیص داده شده که امیدواریم با حمایت شهروندان و فروشندگان، این بازارچه هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

رئیس شورای اسلامی هندیجان خطاب به مدیران شیلات استان خوزستان تصریح کرد: از مسئولان استانی می‌خواهیم در همین راستا سایر وسایل بازارچه ماهی و میگو را در اختیار شهرداری شهرستان قرار داده و تعامل گسترده‌تری را با مسئولان شهری برقرار کنند.

وی همچنین عنوان کرد: این بازارچه در خیابان ساحلی جنب بازارچه بزرگ هندیجان قرار می‌گیرد و در راستای رونق بازار و تجارت ماهی و میگو این منطقه تأثیر به‌سزایی ایفا می‌کند.

قنواتی با بیان اینکه احداث این بازارچه برای شهرستان اهمیت زیادی دارد، گفت: با توجه به تخصیص اعتبارات ناچیز به شهرستان هندیجان و تلاش شهرداری برای زیباسازی و دیگر امورات شهری از مسئولان می‌خواهیم با حمایت و تعامل بیشتر، اعتبارات ویژه‌ای را به عمران و آبادی این منطقه قرار بدهند.

وی در پایان اظهار کرد: شهرستان هندیجان با وجود ظرفیت و قابلیت‌های بالای تجاری، اجتماعی و اقتصادی می‌تواند با اختصاص اعتبارات ویژه در بخش‌های مستعد و قابل سرمایه‌گذاری در استان خوزستان بیش از پیش بدرخشد.