اختصاص اعتبار تملک دارایی به ۱۳ بخش اجرایی هندیجان

خورنا: فرماندار هندیجان اختصاص اعتبار تملک دارایی به ۱۳ بخش اجرایی چون کشاورزی، آب و فاضلاب شهری و روستایی، آموزش و پرورش و … در شهرستان خبر داد.

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: شهرستان هندیجان یکی از مناطق محروم استان خوزستان و جنوبی‌ترین شهر این استان است که با مشکلات و کمبودهای بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند.

وی افزود: این شهرستان با اختصاص اعتبارات تملک دارایی سال ۹۱ در ۱۳ فصل کشاورزی، منابع طبیعی، تربیت‌بدنی، صنعت و معدن، شهرداری، بنیاد شهید، بهزیستی، راه و ترابری، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد و آب و فاضلاب شهری و روستایی مورد توجه قرار گرفته است.

فرماندار هندیجان همچنین عنوان کرد: مسئولان این شهرستان باید با تلاش مضاعف در راستای جذب اعتبارات مورد نیاز ادارات خود اقدام کنند و در این راستا سهل‌انگاری به خود راه ندهند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان شهری باید در سال جاری بیش از پیش خدمت‌رسانی به شهروندان را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: اعتبارات تملک دارایی خوبی امسال به شهرستان اختصاص یافته و در این زمینه هیچ عذر و بهانه‌ای برای عدم جذب اعتبار از سوی مسئولان شهری پذیرفته نمی‌شود.

فرج‌الهی در پایان از شهروندان خواست بار دیگر در سال تولید ملی، مسئولان شهری را مورد حمایت خود قرار داده و با تعامل خود آنها را پیشبرد اهداف متعالی پیش‌رو یاری رسانند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *