مجری ماه عسل: اینقدر به من تذکر ندهید

خورنا: علی ضیاء بدلیل اشارات و تذکرات عوامل پشت صحنه در هنگام صحبت با مهمان عنوان کرد: من مجری برنامه هستم و اینقدر به من تذکر ندهید.

شب گذشته در ششمین روز از ماه مبارک رمضان ویژه برنامه “ماه عسل”که در این روزهای عرفانی ومعنوی و همچنین لحظات نزدیک افطار مهمان خانه های روزه داران است با صدای”بنیامین بهادری” از شبکه ۳ سیما ششمین برنامه خود را به روی آنتن برد.

“سید علی ضیاء”در لحظات آغازین برنامه گفت: ما دیشب در حضور ۸هزار نفر از مردم پایتخت بودیم که با تعدادی از آن ها به گپ و گفتگو پرداختیم که در این گفتگو متقابل با مردم برخی از آن ها نقدهای زیادی از برنامه داشتند و برخی هم نسبت به این برنامه ابراز علاقه کردند.

ضیاء ادامه داد: مردم انتقادهایی از وله وخود برنامه داشتند که دوستان و عوامل برنامه ماه عسل می کوشند تا اتفاقات جذاب در این برنامه بیفتد و اما در مورد اجرای من هم کلی حرف و حدیث بود که امیدوارم روز به روز بهتر شویم.

در آیتم حافظان کل قرآن کریم روشندل فاطمه حسینی علایی (دانشجوی دکترای معارف اسلامی دانشگاه پیام نور) مهمان این قسمت از برنامه ماه عسل بود.

فاطمه حسینی علایی با حضور در این بخش برنامه عنوان کرد: از سن ۵سالگی با قران آشنا شدم و از سال ۱۳۷۳ شروع به حفظ قرآن کردم و در حال حاضر ۱۰سال است که حافظ کل قرآن هستم.

ابراهیم خدابنده (یکی از مسولان سابق سازمان منافقین)، ثریا عبدالهی (نماینده خانواده های اسیر فرقه رجوی)، حسین عزیزی (عضو سابق سازمان منافقین) از مهمانان شب گذشته برنامه ماه عسل بودند.

ابراهیم خدابنده یکی از مسولان سابق سازمان منافقین باحضور در این برنامه گفت: ۲۳سال عضو سازمان منافقین بودم و علیه جمهوری اسلامی در کشور عراق و اروپا فعالیت می کردم.

وی از دلایل فریب و جذب خود به این سازمان گفت: صحبت هایی درباره اینکه مردم ایران بدبخت هستند و وجود دشمنی عامل همه بدبختی های مردم ایران است و اینکه شما باید خود برای سرنوشت کشورتان فنا کنید.

خدابنده ادامه داد: دروغ و فریب در آنجا نهادینه شده و فردی که حصارهای ذهنی خود را بشکند می تواند حصارهای فیزیکی قرارگاه اشرف را شکسته و رها یابد.

ثریا عبد الهی (نماینده خانواده های اسیر فرقه رجوی)که فرزندش اسیر این فرقه است، گفت: تمامی افرادی که در اردوگاه اشرف هستند هیچ ارتباطی با دنیای خارج ندارند هنگامی که به دیدار فرزندانمان به کشور عراق رفته بودیم با بلندگو یی که کشور عراق در اختیارمان گذاشت صدای خود را به اسیران رساندیم.

وی در ادامه دلیل جذب فرزندش به فرقه رجوی گفت: یک گروه از این فرقه کسانی هستند که خود خواسته و جذب شعارهای سازمان شدند و گروه دیگر دسته فریب خوردگان هستند.

وی در این باره افزود فرزندم ورزشکار بود و برای کاریابی به ترکیه رفت و فریب خورده و جذب این فرقه شد.

حسن عزیزی(عضو سابق سازمان منافقین) در ادامه گفت: بعد از فرار از اردوگاه اشرف و بازگشت به ایران نیروهای امنیتی ایران بسیار رفتار خوبی با من داشتند.

وی افزود: ما یک نسل بودیم که شکاف میانمان ایجاد کردند هدف ما تراژدی برادر کشی نبود . همچنین در قسمتی از برنامه مستندی از عملیات تنگه مرصاد پخش شد.

در ادامه صحبت میان مجری و یکی از مهمانان بود که علی ضیاء در هنگام صحبتهای خود با مهمان برنامه با گله مندی از اشارات و تذکراتی که عوامل پشت صحنه به او در خصوص اجرا و نوع صحبت با مهمان داشتند خطاب به عوامل پشت دوربین با عصبانیت گفت: من مجری این برنامه هستم و تورو خدا اینقدر به من با دست اشاره نکنید.

و در پایان هرکدام از مهمانان با دعایی به صحبتهای خود خاتمه دادند.

ماه عسل برنامه ای است که در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه سه سیما با اجرای سید علی ضیاء وتهیه کنندگی مجید یوسفی پخش می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *