حمل و نقل درون شهری بندر ماهشهر یا کلاف سردرگم! +تصاویر

سهراب قهرمانی _ خورنا:باتوجه به تماسهای تلفنی و درخواستهای حضوری بسیاری از شهروندان پیرامون اخذ کرایه های نامتعارف، روشن نکردن کولر و برخورد ناشایست برخی از رانندگان تاکسی که خود ما نیز در بسیاری از موارد شاهد این ناهنجاریها در امور حمل و نقل درون شهری و مخصوصا در حوزه تاکسیرانی بوده ایم و همچنین نبود اهرم های بازدارنده از تخلف برخی از تاکسی داران، ما را براین داشت تا از نزدیک پای دردل تاکسی ها و مردم و مدیر تاکسیرانی شهرستان بندر ماهشهر بنشینیم.

یک شهروند که خواست نامش فاش نشود گفت: در آستانه بازگشایی مدارس هستیم، در مسافرتهای درون شهری با وجود این همه مسافرکش غیر مجاز چه کسی مسئولیت دانش آموزان ما را از لحاظ امنیتی و اخلاقی تقبل می کند؟

وی گفت: اگر خدایی نکرده بلایی به سر فرزندان مابیایید چه کسی جوابگو است؟ همه که توانایی پرداخت هزینه های سرویس شخصی و آژانس را ندارند.

این شهروند اظهار داشت: کمی به فکر اقشار آسیب پذیر جامعه هم باشید ما هم در این کشور و شهرستان سهمی داریم عوارض می دهم و مالیات می دهم و انتظار دارم بعنوان یک شهروند مورد حمایت و خدمات عمومی از سوی دولت مردان شهر قرار گیرم.

گنجی مدیر تاکسیرانی شهرستان بندر ماهشهر اظهار: منتظر حمایت و همکاری مسئولین هستم تا وضعیت را بهبود ببخشم اما یک دست به تنهایی صدا نمی دهد.

گنجی ادامه داد: سواری های شخصی امان و نفس تاکسی ها را بریده اند، محوطه پایانها و ایستگاه های تاکسی در تمام نقاط شهر به تسخیر سواری های مسافرکش غیر مجاز شخصی درآمده است و این قضیه در امر خدمات رسانی قانونمند و پاسخگو اخلال ایجاد می کند.

وی گفت: مسولین باید ما را بیشتر حمایت کنند نیروی انتظامی در حوزه پلیس راهنمایی باید قدرتمندتر از گذشته در موضوع نظم بخشیدن به موضوع حمل و نقل ورود کند.

گنجی گفت: ما نباید دست روی دست بگذاریم تا سواری های شخصی مسافرکش شهر را به جولانگاه خود تبدیل کنند اکنون که وضعیت حمل و نقل درون شهری در اوج آشفتگی خود به سر می برد نمیشود بر تاکسی ها اعمال قانون کرد اولین جواب که می دهند نظم بخشیدن به اوضاع نابسامان حضور مسافرکشهای غیرمجاز شخصی است باید باقدرت با آنها برخورد شود.

گنجی افزود : در حال حاضر در بسیار از مسیره مانند خیابان وصال (بازار) ، سعیدی، ترمینال خلیج فارس و تمامی شهرکهای حاشیه اصلا به تاکسی اجازه کار کردن نمی دهند. خیابان امام منتهی به میدان امام که کامل در اختیار سواری های شخصی است و این امر موجب نگرانی بسیاری از مردم در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس شده مسئولین باید قبل از مهرماه که فرصت چندانی نیز نداریم اقدام نمایند.

تا زمانی که مسافرکش های غیرمجاز جمع آوری نشود وضعیت خدمات و حمل و نقل درون شهری و تاکسیرانی سروسامان نمی گیرد.

البته ناگفته نماند مردم نیز نباید از سواری های شخصی غیر مجاز برای مسافرتهای درون شهری خود استفاده ننایند و آژانس ها و تاکسی های تلفنی نباید در شهر به دنبال مسافر دوربزند آنها موظفند در آژانس مربوطه منتظر تماس تلفنی شهروندان باشند .

تصاویر حضور تاکسی های غیرمجاز در ایستگاههای سطح شهر:

 

IMG-20150907-WA0023 IMG-20150907-WA0021 IMG-20150907-WA0019

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • - خسته نباشید
  • محمدی متولی کیست؟ کف پارکینگ خوب ملاحظه بفرمائید
  • reza واقعا محشره !!! برای مسیر خیابان طالقانی تاکسی وجود ندارد!!فاز ۶ و۷ هم همین طور
  • آرش سلام .این واقعا پارکینگ ترمینال شهر شما ماهشهر است بابا بیاین شهرهای بالا ببیند .من فکر کردم این پارکینگ نمایشگاه خودرو هستش .افسوس