عرضه گوشت قرمز با تخفیف ویژه به مدت ۱۰ روز در شادگان

خورنا: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان از عرضه گوشت قرمز با تخفیف ویژه به مدت ۱۰ روز به‌مناسبت ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

عبدالکریم مزیدی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان، اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان برنامه‌های مطلوبی را در زمینه توزیع اقلام مصرفی بین شهروندان در دستور کار قرار داده است.

وی از توزیع مایحتاج اقلام اساسی شهروندان از قبیل برنج، شکر و مرغ با نرخ مصوب در مراکز عرضه اقلام این ماه مبارک خبر داد و گفت: این کالاها شامل برنج تایلندی با قیمت هر کیلو ۷ هزار و ۵۰۰ ریال، مرغ کشتار روز با قیمت هر کیلو ۴۸ هزار و ۵۰۰ ریال، مرغ منجمد با قیمت ۵۳ هزار و ۵۰۰ ریال و شکر با نرخ مصوب ۱۲ هزار و ۵۰۰ ریال عرضه می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان تصریح کرد: به‌منظور تأمین گوشت مرغ کشتار روز در ماه رمضان، روزانه بین دو تا دو و نیم تن مرغ کشتار روز جذب و در نقاط مختلف شهرستان شادگان و دارخوین بین شهروندان توزیع می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: به‌منظور مدیریت بازار و تنظیم آن در ایام این ماه پربرکت، همچنین به‌دلیل افزایش تقاضا برای برخی کالاها، جلسه‌ای با حضور مسئولان مرتبط شهری برگزار و موارد مورد لزوم بررسی شد.

مزیدی‌فر خاطر نشان کرد: در این جلسه که با حضور متصدیان ۱۴ فروشگاه عرضه مواد غذایی، دو فروشگاه عرضه گوشت قرمز گوسفند و مجمع امور صنفی و اتحادیه‌های مرتبط برگزار شد، عرضه کالاهای اساسی سهمیه‌ای در فروشگاه‌های مذکور مقرر و همه اجناس به‌مدت ۱۵ روز با تخفیف ویژه عرضه شود.

وی ادامه داد: همچنین تعداد دو فروشگاه عرضه گوشت قرمز گوسفند را به مدت ۱۰ روز با قیمت کیلویی ۱۲۰ هزار ریال عرضه می‌کنند تا شهروندان در ماه رمضان با مشکل تأمین گوشت مورد نیاز مواجه نشوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *