زیر ساخت‌های مسکن مهر شادگان ناقص است

خورنا: فرماندار شادگان با انتقاد جدی از دستگاه‌های زیرساخت شهرستان گفت: زیرساخت‌های مسکن مهر شادگان ناقص و نیمه‌کاره است و باید هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سعید فیوضی پیش از ظهر امروز در جلسه زیرساخت‌های مسکن مهر که با حضور مسئولان و رؤسای تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: پروژه مسکن مهر شهرستان باید با حمایت مضاعف مدیران دستگاه‌های اجرایی سرعت بیشتری گیرد زیرا بسیاری از شهروندان به امید خانه‌های نیمه‌ساخت خود روزها را سپری می‌کنند.

وی افزود: بسیاری از شهروندان تنها درآمد و سرمایه پس‌انداز کرده خود را برای خانه‌دار شدن در اختیار تعاونی‌ها قرار داده و هر روز را با هزار مشکل و سختی به امید به‌دست آوردن یک سقف و پناهگاهی بی‌دغدغه می‌گذرانند.

فرماندار شادگان با انتقاد جدی از دستگاه‌های زیرساخت شامل شهرداری، اداره گاز، آب، برق تصریح کرد: دستگاه‌های زیرساخت باید کار خود را با سرعت و کیفیت بیشتری انجام دهند و در انجام پروژه‌های پیش‌روی سایت مسکن مهر تعلل نکنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعدادی از واحدها را در شهریورماه امسال باید به مالکان تحویل دهیم باید هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل زیرساخت‌های سایت مسکن مهر شهرستان اقدامات مطلوب صورت گیرد.

فیوضی همچنین عنوان کرد: با توجه به مدت زمان کمی که از زمان افتتاح پروژه مسکن مهر شهرستان باقی مانده، با دستگاه‌های مرتبطی که در این زمینه تعامل لازم را ندارند برخوردی جدی و قاطع می‌شود.

وی در پایان از اعضای تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان خواست با پرداخت سهم آورده خود بیش از پیش مسئولان را در تحقق اهداف متعالی این سایت همراهی کرده تا در موعد مقرر شاهد بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر در شادگان باشیم.