طرح ضیافت در بندر ماهشهر با جدیت در حال اجراست

خورنا: رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندر ماهشهر گفت: طرح ضیافت و تشدید نظارت بر بازار شهرستان بندر ماهشهر با جدیت در حال اجراست.

‘شهرام عیسی زاده’ در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اقدامات لازم در زمینه اجرای طرح تشدید نظارت و اجرای طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان انجام شده است.

وی افزود: به موازات اجرای طرح ضیافت و با هدف اثربخشی هرچه بیشتر طرح مذکور در تامین و توزیع اقلام و کالاهای منتخب و نیز مایحتاج مصرف کنندگان در ایام ماه مبارک رمضان برنامه ریزی لازم در قالب طرح تشدید نظارت و بازرسی صورت پذیرفته است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: در این طرح، تمرکز بازرسی‌ها بر روی کاهش تخلفاتی نظیر کم فروشی، گران‌فروشی، درج نشدن قیمت، صادرنشدن صورتحساب و نیز احتکار معطوف شده است.

عیسی زاده همچنین در خصوص اجرای تنظیم بازار در قالب طرح ضیافت در شهرستان بندر ماهشهر گفت: با توجه به ضرورت حضور اثرگذار و مطمئن در تامین و توزیع مناسب و منطقی کالاهای اساسی سبد مصرف خانوار در ایام رمضان، برنامه‌ها و اقدامات ویژه تنظیم بازار در قالب طرح ضیافت در حال اجراست.

وی تاکید کرد: طرح ضیافت با هدف فراهم سازی امکان تامین و تنظیم بازار انواع اقلام موادغذایی مورد نیاز و ضروری مردم با قیمت و کیفیت مناسب در شهرستان بندر ماهشهر برگزار می‌شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندر ماهشهر یادآور شد: در این طرح، تدارک تامین و عرضه متمرکز اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان درچندگروه کالایی شامل مواد پروتئینی و گوشتی، فرآورده‌های لبنی، محصولات کشاورزی نظیر برنج و حبوبات توسط ۲۵ مرکز صورت گرفته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *