۹۰۰ نفر وارد بازار کار شادگان می‌شوند

خورنا: نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: در صورت تکمیل پروژه طرح خصوصی فولاد شادگان، ۹۰۰ نفر در این شهرستان وارد بازار کار می‌شوند.

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: طرح خصوصی فولاد شادگان مدت‌های زیادی معطل مجوز‌های آب و زمین بوده که با انتخاب من به‌عنوان نماینده مردم خرمشهر در مجلس، با جدیت این کار دنبال و پیگیری شد.

وی افزود: این طرح غیر از پروژه فولاد شادگان در شهرستان در حال اجرا بوده و در واقع مکمل آن پروژه است که در صورت تحقق و تکمیل موفق به ایجاد اشتغال برای ۹۰۰ نیروی بومی در منطقه می‌شود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته وارد بازار کار شدن این تعداد نیروی بومی در منطقه مشکل زیادی از معضل بیکاری شهرستان حل نمی‌کند و باید در این زمینه دولت بیش از پیش مبحث اشتغال را حمایت کند.

وی اضافه کرد: همه تلاش ما در راستای رفع مشکلات موجود در شهرستان و ایجاد زمینه‌های مؤثر اشتغال با توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود در شادگان است که امیدواریم با حمایت مسئولان امر بیش از پیش محقق شود.

تمیمی همچنین با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس زبان گویای ملت هستند، عنوان کرد: شهرستان شادگان با برخورداری از ظرفیت و قابلیت‌های بالای تجاری و سرمایه‌گذاری بیش از پیش نیازمند اختصاص اعتبارات ملی و استانی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *