آیین تودیع و معارفه رئیس و دادستان جدید دادگستری شهرستان رامشیر برگزار شد

خورنا – با حضور معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان خوزستان آیین تودیع  و معارفه رئیس و دادستان جدید دادگستری شهرستان رامشیر برگزار شد.

به گزارش خورنا از رامشیر صبح امروز (دوشنبه ) مراسم تودیع و معارفه رییس و دادستان جدید دادگستری شهرستان رامشیر  با حضور عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رییس اداره امور شوراهای حل اختلاف استان خوزستان ، امام جمعه ، فرماندار ،  مدیران و مسئولان محلی شهرستان  در سالن اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی برگزار گردید .

سید طالب موسوی امام جمعه شهرستان رامشیر در ابتدای مراسم ضمن تقدیر از حضور زبیدی نیا  معاون قضایی و رییس اداره امور شوراهای حل اختلاف استان خوزستان در مراسم،اظهار داشت :تودیع و معارفه امری طبیعی می باشد و آنچه ما باید به دنبال آن باشیم اتباع حق است .

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید نمود: در احکام قضایی نباید عجله کرد و باید با مشورت و علم کامل رای صادر نمود و بهترین روش برای قضات صلح طرفین دعوا می باشد که این امر  برادری را مستحکم تر می کند.

فرماندار رامشیر نیز در این مراسم اظهار داشت: به فضل خداوند در این شهرستان همکاری بین دستگاههای اجرایی و مجموعه دادگستری در بالاترین سطح قرار دارد و خوشبختانه شاهد آن هستیم که آمار انواع بزه در رامشیر پایین است و این امر مرهون هماهنگی شورای تامین در برقراری امنیت و همکاری شیوخ ، معتمدین محلی و اقشار مختلف مردم می باشد.

سعید فیوضی در پایان سخنانش ضمن برشمردن ویژگیهای مدیریتی آقای نعمتی رئیس اسبق دادگستری رامشیر از خدمات ایشان تقدیر نمود و برای آقای فرخی  و عیدانی نیا آرزوی توفیق در انجام امور محوله را نمود.

در ادامه عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رییس اداره امور شوراهای حل اختلاف استان خوزستان نیز با تقدیر از زحمات فتح الله نعمتی اظهار داشت : در مدت چهار سالی که  آقای نعمتی رییس  دادگستری شهرستان رامشیر بوده است اقدامات خوبی در سطح شهرستان درجهت کاهش آمار انواع بزه انجام شده است و انتظار می رود با توجه به کاهش آمار صلح در شهرستان ، شاهد نگاه ویژه ای از سوی رئیس دادگستری و دادستان جدید شهرستان به صلح دعاوی  باشیم چرا که صلح کردن بهتر از حکم کردن است.

وی با بیان اینکه بیشترین انتقادات به دستگاه قضا به رفتار قضات وکارکنان دادگستری می باشد تا به احکام صادره، تاکید نمود: رفتار و گفتار ما خوب باشد  اعتماد مردم نسبت به احکام ما بیشتر خواهد .

 گفتنی است در پایان  این مراسم از زحمات آقای فتح الله نعمتی رییس سابق دادگستری رامشیر تقدیر و  عبدالله فرخی (دادستان اسبق شهرستان رامشیر) به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان معرفی شد.

 همچنین آقای حمید  عیدانی نیا  رئیس  شعبه ۱۰۱جزایی دادگستری رامشیر نیز با حکم مدیر کل دادگستری استان خوزستان به عنوان دادستان عمومی و انقلاب رامشیر به حاضران معرفی شد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *