ادارات شادگان شهرداری منطقه را حمایت کنند

خورنا: سرپرست شهرداری شادگان گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، ادارات شادگان باید شهرداری را حمایت کنند.

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: شهرداری شادگان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان همواره در تلاش بوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی افزود: این شهرداری با مجموعه و پرسنل مجرب خود خدمات مطلوبی را در توسعه و عمران و آبادی شهری پیش‌رو دارد و در این زمینه به حق از حمایت و تعامل تأثیرگذار شهروندان نیز بهره‌مند شده است.

سرپرست شهرداری شادگان تصریح کرد: زیباسازی محیط شهری، جمع‌آوری زباله و نخاله‌های صنعتی و ساختمانی به‌ روش‌های نوین همچنین ارائه خدمات مطلوب شهری به شهروندان از جمله تلاش‌های این شهرداری در راستای رفع مشکلات موجود در شادگان است.

وی اضافه کرد: بنا به گفته بسیاری از شهروندان عملکرد شهرداری نسبت به دوره‌های پیشین تغییر کرده و ما این روند چشمگیر را مدیون زحمات پرسنل و شهروندان شادگانی در پیشبرد اهداف متعالی شهری هستیم.

آلبوناصر همچنین عنوان کرد: ارزیابی تغییرات زیرساختی در شادگان باید با رعایت انصاف صورت گیرد و در این زمینه مسئولان بخش‌های اجرایی باید تعامل مطلوب را با یکدیگر برقرار کنند.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد درآمد شهرداری شادگان از محل صدور پروانه است، گفت: اگر این درآمد نباشد شهرداری شادگان در بحث‌های عمرانی منطقه به مشکل برمی‌خورد.

سرپرست شهرداری شادگان با بیان اینکه شهرداری در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار، عوارض نوسازی کمتری دریافت می‌کند، افزود: دریافت کمتر این عوارض به‌معنای کاهش خدمات‌رسانی به منطقه و شهروندان نیست بلکه با توجه به سطح منطقه، رفاه حال شهروندان بیش از پیش در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه عوارض خدمات شهری شادگان در سال جاری تفاوت چندانی با سال گذشته ندارد، گفت: مردم و شهروندان با پرداخت به موقع عوارض، کمک بزرگی به خدمت‌رسانی بیشتر توسط ارگان‌های اجرایی می‌کنند.

آلبوناصر در پایان اظهار کرد: امیدواریم با تعامل و حمایت مسئولان استانی و اختصاص اعتبارات ویژه به این شهرستان، در آینده‌ای نزدیک شاهد رفع مشکلات موجود در شادگان و رفاه بیشتر شهروندان باشیم.