آذر ماه سال جاری

اولین همایش ملی مهندسی برق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برگزار می گردد

خورنا -اولین همایش ملی مهندسی برق آذر ماه سال جاری با حضور کارشناسان این رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر، دکتر پژمان شعبانی دبیر اجرایی اولین همایش ملی مهندسی برق با اعلام این خبر گفت: به لطف خداوند منان، همت و همکاری تیمهای اجرایی، علمی، حامیان همایش و حضور ارزشمند نخبگان و اصحاب اندیشه در حوزه ی مهندسی برق و صنعت نفت زمینه ی برگزاری اولین همایش ملی مهندسی برق به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر فراهم گردید که در ۲۶ آذر ماه سال جاری و با حضور اساتید، مهندسین، محققین و دانشجویان علاقمند برگزار می شود.
رییس دانشکده مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر و دبیر اجرایی این همایش با بیان اینکه این همایش کلیه مقالات و تحقیقات مرتبط با صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را پذیرش می کند افزود: اولین همایش ملی مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در هفت محور تخصصی مهندسی الکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات، ابزار دقیق، کامپیوتر و شیمی و مواد برگزار می گردد که علاقمندان جهت ارائه مقاله در این همایش تا پایان روز ۹ آذر ماه سال جاری مهلت دارند که چکیده مقالات خود را از طریق وب سایت رسمی این همایش به نشانی www.eeco2015.com به دبیرخانه این همایش ارسال نمایند. وی همچنین آخرین مهلت ارسال اصل مقالات را ۷ دی ماه و آخرین مهلت ثبت نام جهت حضور در این همایش را ۲۲ آذر ماه ۹۴ اعلام کرد.
دکتر شعبانی در پایان خاطر نشان کرد: امید است استقبال گسترده فعالان بخش صنعت و نخبگان دانشگاهی علاوه بر هر چه با شکوه تر برگزار شدن این همایش موجبات انگیزه و برنامه ریزی برای برگزاری سالانه همایش را فراهم سازد و لذا از تمامی صاحب نظران و پژوهشگران حوزه علم و فن آوری برای شرکت و تبادل نظر علمی در این همایش دعوت به عمل آید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *