صدور مجوز اعزام حجاج ایرانی از فرودگاه بین‌المللی آبادان

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز اعزام حجاج ایرانی از فرودگاه آبادان توسط سازمان حج و زیارت صادر شده، اما برای اجرایی کردن نیازمند حمایت‌های استاندار است.

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: فرودگاه بین‌المللی آبادان قبل از جنگ یکی از فعال‌ترین فرودگاه‌های کشور بعد از مهرآباد تهران بود که با وجود گذشت ۲۳ سال از پایان جنگ تحمیلی هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است.

وی به اعزام حجاج ایرانی از فرودگاه بین‌المللی آبادان در دوران قبل از جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعددی که مسئولان سازمان حج و زیارت گرفتیم، توانستیم موافقت این سازمان برای اعزام حجاج از طریق این فرودگاه برای حج تمتع امسال را بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: تنها عامل نگرانی ما کمبود امکانات این فرودگاه است که امیدواریم استاندار خوزستان با همت مضاعف زمینه رفع این کمبودها را با حمایت‌های خود فراهم کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرودگاه بین‌المللی آبادان می‌تواند زمینه اعزام حجاج شهرهای جنوبی استان خوزستان را فراهم کند که این موضوع باعث تسهیل در تردد حجاج و خانواده‌های آنها خواهد شد.

انصاری اظهار کرد: امیدواریم با پیگیری‌های همه مسئولان استان و نمایندگان زمینه افزایش پروازهای فرودگاه‌ بین‌المللی آبادان در بخش داخلی و خارجی فراهم شود.

وی گفت: برگرداندن فرودگاه بین‌المللی آبادان به جایگاه قبل از جنگ تحمیلی خواسته به حق مردم است که امیدواریم سازمان هواپیمایی و همچنین شرکت توسعه و ساخت فرودگاه‌های کشور به این موضوع توجه جدی نشان بدهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *