فرمانده سپاه اندیمشک

پیکر مطهر ۳۷ شهید دوران دفاع مقدس وارد خوزستان شد

خورنا – فرمانده سپاه اندیمشک گفت: پیکر مطهر ۳۷ شهید دوران دفاع مقدس دقایقی پیش وارد خوزستان شد.

غلامرضا قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در اندیمشک، اظهار داشت: دقایقی پیش کاروان شهدای دوران دفاع مقدس پس از ورد به خوزستان وارد اندیمشک شد.

وی گفت: پیکر پاک و مطهر شهدای دوران دفاع مقدس تا زمان آغاز مراسم در شهرستان در کانکس ویژه نگهداری می‌شوند.

فرمانده سپاه اندیمشک عنوان کرد: کاروان حامل پیکر مطهر ۳۷ شهید دوران مقدس پس از ورود به اندیمشک در شامگاه پنج شنبه روز جمعه ساعت ۱۸ با استقبال مردم و خانواده و حضور مسئولان محلی دفاع مقدس اندیمشک از سمت میدان آزادی کوی لور و پادگان دوکوهه وارد بخش شهری اندیمشک می‌شود.

وی گفت: همزمان با ورود کاروان شهدای دوران دفاع مقدس به اندیمشک، چندین برنامه فرهنگی و مذهبی در اندیمشک با همکاری بخش‌های مختلف شهری اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه اندیمشک عنوان کرد: برگزاری مراسم تلاوت زیارت عاشورا و خاطره گویی یادگاران هشت سال دفاع مقدس از جمله برنامه‌های پیش بینی شده شده برای اجرا در استقبال از کاروان شهدا در شهرستان است.

وی افزود: با هدف استقبال مناسب از کاروان شهدا و توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت مراسم شب وداع با شهدای غواص نیز در مصلای اندیمشک برگزار می‌شود.

قربانی بیان کرد: با پیش بینی های به عمل آمده ساعت شش صبح روز شنبه حرکت این کاروان به سمت دزفول آغاز خواهد شد و مراسم استقبال از این کاروان در جنب دانشگاه جندی شاپور توسط مردم دزفول آغاز می‌شود.