خودروی تویوتا تاکسی جدید آبادانی‌ها

خورنا: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان از تغییر نرخ‌نامه جدید کرایه تاکسی در این شهر تا چند روز آینده خبر داد.

عبدالحسین مکوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی افزایش نرخی را به عنوان تعرفه برای شهرداری تعریف کرده و شهرداری نیز در این راستا لایحه‌ای را به شورای اسلامی شهر آبادان ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: شورای اسلامی لایحه تغییر کرایه تاکسی در آبادان را به شورای مصوب فرمانداری آبادان اعلام و در صورت تائید از سوی این شورا به ناوگان حمل‌ونقل تاکسیرانی درون شهری آبادان ابلاغ می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص تعویض خودروهای ناوگان تاکسیرانی در آبادان گفت: سازمان تاکسیرانی آبادان در خصوص تعویض خودروهای تاکسی بی‌سیم به رانندگان این خودروها ابلاغیه داده است.

وی افزود: رانندگان تاکسی بی‌سیم می‌توانند در صورت تمایل خودروهای خود را با خودروی تویوتای خریداری شده از منطقه آزاد اروند در شهرستان آبادان تعویض کنند.

مکوندی با اشاره به قیمت خودروهای جدید تاکسی بی‌سیم در آبادان گفت: سازمان تاکسیرانی به منظور رفاه حال رانندگان تاکسی از آپشن پائین ماشین‌‌های تویوتا برای ناوگان تاکسی‌رانی آبادان استفاده می‌کند.

وی افزود: قیمت این ماشین‌ها تا کنون ۱۹ میلیون تومان اعلام شده است که با توجه به بازار نامتعادل دلار، امکان تغییر قیمت اعلام شده وجود دارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان ادامه داد: هم اکنون ۶۰ نفر از رانندگان تاکسی آبادان در تاکسی بی سیم شهر فعال هستند که تاکنون تنها پنج نفر برای تعویض خودرو خود اقدام کرده‌اند.

مکوندی در پایان هدف از این اقدام را تغییر در کیفیت کاری خودرو‌ها دانست و گفت: سازمان تاکسیرانی در نظر دارد برای ارتقای کیفیت خودروهای تاکسی در آبادان و استفاده همه شهروندان از مزیت‌های منطقه آزاد اروند این طرح را در ناوگان تاکسیرانی آبادان اجرایی کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *