پلی‌کلینیک تخصصی در شهر چمران احداث می‌شود

خورنا: مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: به زودی عملیات ساخت پلی‌کلینیک تخصصی در شهر چمران آغاز می‌شود.

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، محمدجواد کیان با اعلام این خبر افزود: در پی توافقات صورت گرفته با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شهردار چمران، به زودی عملیات احداث این مرکز تخصصی در شهر چمران آغاز می‌شود.

وی هزینه احداث این مجموعه را بیش از ۳۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این مجموعه با زیربنای ۲ هزار و یکصد متر مربع، شامل ۱۲ کلینیک تخصصی متفاوت از جمله دندان‌پزشکی و اورژانس است که به زودی به مرحله ساخت می‌رسد.

وی اظهار امیدواری کرد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با بهره‌برداری از این پروژه و توسعه فضای فیزیکی مناسب و تجهیزات پزشکی جدید ظرف یک سال و نیم آینده، گام موثری در راستای ارتقاء کیفیت خدمات درمانی بردارد.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر به عنوان یکی از بیمارستان‌های مجهز صنعت نفت نام برد و خاطر نشان کرد: منطقه عملیاتی ماهشهر از جمله مناطق برخوردار در زمینه خدمات درمانی است.

کیان با اشاره به راه‌اندازی پژوهشکده سلامت در سال گذشته گفت: این مرکز شامل سه واحد تحقیقات سلامت است که با بررسی مسائل مرتبط با کار، به حل و ارائه راهکار در این زمینه می‌پردازد.

وی ادامه داد: این مرکز دارای شعبه‌های مختلف است و سعی ما بر آن است که شعبه این را در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی دایر کنیم تا با بررسی مسائل زیست محیطی و شغلی جهت رفع آنها اقدام کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • همشهری مسئولین نیمه محترم اول برن یه نگاهی به درمانگاه چمران بندازن انگار که یه انفجاری اونجا صورت گرفته بعد به فکر ساختن پلی کلینیک باشن گرچه اینم در حد حرفه واز این جماعت بخاری بلند نمیشه