کارگر، قهرمان مسابقات باشگاهی فوتبال هندیجان شد

خورنا: دیدارهای قهرمانی فوتبال باشگاههای هندیجان تحت عنوان جام خلیج فارس با بلند پروازی کارگر در آسمان نیلگون این شهر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خورنا از هندیجان، ابتدا ۸ تیم آغازگر مسابقات بودند که تیمهای جنوب، کارگر، خیبر و ساحل در گروه الف و تیمهای امید(پاس)، پرسپولیس، ملوان و خلیج فارس در گروه ب بصورت دوره ای به رقابت پرداختند.

پس از دیدارهای مقدماتی تیمهای جنوب و کارگر از گروه الف و تیمهای امید و ملوان از گروه ب به نیمه نهایی راه یافتند که تیمهای جنوب و کارگر با غلبه بر تیمهای ملوان و امید فینالیست شدند.

تیم جنوب بدون اینکه یک امتیاز را در دیدارهای مقدماتی از دست بدهد، کلیه حریفان خود را با نتایج قابل توجه و پرگل شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی گردید.
در این مرحله نیز با یک بازی روان و حساب شده با سه توپی که به تور دروازه ملوان دوخت راه فینال را برای خود هموار نمود.

تیم کارگر علاوه بر شکست مقابل جنوب و تساوی مقابل خیبر با شکست ساحل به نیمه نهایی رسید که در این مرحله توانست تیم مدعی قهرمانی امید را با ضربات پنالتی ۵ بر ۴ شکست دهد و راهی فینال شود.

دیدار فینال در حضور عده بی شماری از علاقمندان به فوتبال برگزار گردید که پس از ۹۰ دقیقه دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند تا ضربات پنالتی قهرمان را مشخص کند.
این بار هم در ضربات پنالتی تیم کارگر موفق تر عمل کرد و تیم قدرتمند جنوب را با نتیجه ۹ بر ۸ شکست داد و بر سکوی قهرمانی تکیه زد.

ابراهیم عنانات از تیم جنوب با شش گل زده به آقای گل مسابقات دست یافت. ضمن اینکه تیم جنوب بهترین خط حمله و دفاع را به خود اختصاص داد و با بدشانسی نتوانست بر سکوی قهرمانی تکیه بزند. این تیم از هر لحاظ شایستگی قهرمانی را داشت.

قضاوت دیدار را آقای اکبری با کمکهای لیراوی و آغاجری از بندر دیلم برعهده داشتند که در مجموع بازی را به خوبی اداره کردند.

در بازی فینال هیچ یک از مسئولین شهرستان حضور نداشتند که جای تامل دارد !

در پایان جا دارد تشکر ویژه نمود از هئت فوتبال هندیجان، همچنین آقای حسین محسنی مسئول برگزاری مسابقات که از هیچ کوششی برای هر چه بهتر برگزاری بازیها دریغ ننمودند.

گزارش از یونس عبادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *