دیدار شهردار و مدیران شهرداری بندرماهشهر با امام جمعه +عکس

خورنا – شهردار وتنی چند ازمعاونین و مدیران شهرداری بندرماهشهر با امام جمعه معزز این شهر دیدار کردند.

به گزارش خورنا، مهندس کمایی شهرداروتنی چند ازمعاونین و مدیران شهرداری بمناسبت ۵ مرداد اولین اقامه  نمازجمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی با امام جمعه محترم این شهر دیدار نمودند .گفتنی است در این دیدار شهردار بندرماهشهرطی سخنان کوتاهی با ارج نهادن به مقام شامخ وبارز امام جمعه محترم ماهشهر و نقش بی بدیل ایشان در ایجاد همدلی و تفاهم بین مسولین و حل مشکلات شهری با ارائه رهنمودهای خردمندانه از تلاش بی وقفه مسئولین ستاد نماز جمعه ماهشهر تقدیر وابراز داشت : نماز جمعه یکی از دستاوردهای مهم و ارزشمند انقلاب اسلامی و از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است . وی نماز جمعه راعامل آگاهی و بصیرت دانست و ابراز داشت جامعه ی بی بصیرت خطرناکترین جامعه ایست که به هرنوع توطئه و ترفند دشمن تن می دهد ایشان نمازجمعه را عامل ایجاد همدلی و هم زبانی  واتحاد میان اقشار مختلف مردم داستند .

۹۱۲۷de3f-ecb3-486c-894b-f0dc1a0eb843_20150729_141056

شهرداربندرماهشهر ابراز امیدواری نمود ، مجموعه مدبران شهرداری هرماه دیداری با امام جمعه معزز داشته باشند و از رهنمودهای معظم له در مسائل شهری و حل مشکلات مردم بهره مند شوند .

درادامه این دیداررئیس ستاد نماز جمعه بندرماهشهر نیز با خیر مقدم و ابراز خردسندی از حضور شهردارو مدیران شهرداری گزارش کوتاهی از فعالیتهای ستاد نماز جمعه ارائه نمودند . جواد حیاتی در این دیدار اظهارنمود،  نماز جمعه سمبل دفاع ازاقتدارملی است وی  همچنین بابیان اینکه  نمازجمعه پایگاهی برای تجلی وحدت همه اقشار مختلف جامعه است افزود . نمازجمعه موجب خنثی کردن توطئه های دشمنان و باعث نگه داشتن مردم در تمام صحنه های سیاسی و اجتماعی می شود .گفتنی است شهردار و هیئت همراه پس از این دیدار در مراسم یادواره شهیده مزروعی و ۳۱ شهید زن شهرستان بندرماهشهر که در مصلی نماز جمعه برگزار شد حضوربهم رساندند .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *