رسیدگی به مشکلات کشاورزان از اولویت برنامه های ملاقات در مرکز سامد استانداری می باشد

خورنا – سامد این هفته میزبان علی نقی منصور بیگی، مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان است و جمعی از ارباب رجوعان این مرکز که عمدتا از کشاورزان زحمتکش استان هستند با ایشان ملاقات کردند.

مدیر مرکز سامد: با توجه به سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تاکید استاندار محترم رسیدگی به مشکلات کشاورزان که خط مقدم تولید هستند از اولویت برنامه های ملاقات در این مرکز می باشد.
سامد این هفته میزبان علی نقی منصور بیگی، مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان است و جمعی از ارباب رجوعان  این مرکز که عمدتا از کشاورزان زحمتکش استان هستند با ایشان  ملاقات کردند.
 طی این  دیدار فرصتی دست داد تا با تعدادی از  شهروندان که مشکلاتشا ن در  برنامه ملاقات مردمی حل شده است گفتگویی صورت پذیرد. موسی امیری که از روستای ملیحان آمده است گفت: متاهلم و کارم کشاورزیست  برای کشت محصولات جو و گندم به تراکتور نیاز دارم . درخواستم را قبلا در سامانه ثبت کرده ام و امروز با رییس بانک کشاورزی ملاقات حضوری داشتم که  با وام خرید تراکتورم موافقت شد.
عبدالنبی شجرات هم که ۶ ماه پیش نتوانسته بود وام ماشین آلات کشاورزی را دریافت کند گفت:   از روستای شجرات هفتگل آمده ام و ۱۰۰ هکتار زمین کشاورزی  دارم، وقتی می  خواستم وام  بگیرم سند روستایی ام  را قبول نکردند اما آقای منصور بیگی دستور حل مشکلم را داد.
علیرضا بختیاری که  مجری طرح دامداری ۱۰۰ راس دام در می باشد که   مشکل خود را اینچنین بیان کرد: قبلا مصوب شده بود که وام ۲۵۰ میلیون تومانی دریافت کنم اما بهمن ماه سال گذشته  مبلغ آن به  ۱۵۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرد . خوشبختانه  طی این دیدار مقرر شد که سقف تسهیلات  از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تا ۳۶۰ میلیون تومان افزایش و پرداخت شود.
در ادامه  این گفتگو، رییس شعب بانک کشاورزی استان اذعان کرد: ارتباط نزدیک با مردم حرکتی پسندیده و یکی از وظایف ماست  که هم در حیطه کاری  ما می گنجند و هم استانداری .
منصور بیگی افزود: آقای حاجی زاده کارشان را به درستی انجام می دهند و بنده به کار ایشان اعتقاد دارم زیرا ایجاد ارتباط افقی با مردم یک نیاز اساسی  جامعه محسوب می شود.