ابلاغ رسمی ارتقاء فرمـانداری ویژه خرمشـهر

خورنا – فرماندار خرمشهر گفت: طرح فرمانداری ویژه خرمشهر چهار ماه پیش از سوی استانداری خوزستان به وزارت کشور پیشنهـاد شد که وزیر کشور پس از موافقت، آن را به صورت رسمی ابلاغ کرد.

ولی الله حیاتی افزود: با این ابلاغ این فرمانداری پس از آبادان به فرمانداری ویژه تبدیل شد و موقعیت این شهرستان بندری نیز برای شتاب بخشیدن به فرایند توسعه متوازن ، هموارتر شد.
حیاتی بیان کرد:  فرماندار خرمشهر از این پس به عنوان معـاون استاندارخوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر اطلاق خواهد شد و در همه مکاتبات اداری نیز به همین منوال عمل خواهد شد.
خرمشهر پیش از شروع جنگ تحمیلی فعال ترین بندر کشور بود ولی با تجاوز رژیم بعثی عراق ، بیش از ۹۰ درصد تاسیسات بندری آن تخریب شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس مسولای خرمشهر انشاالله دردتون بخور تو سر مسولای بی غیرت سربندر خاک بر سرا بعد ۱۰۰ سال هنوز شهریم
    • he_da1017@yahoo.com شوخی نکن ازاین که ازشهرتون دفاع میکنی خیلی خوبه موفق باشیدمنم براتون دعا میکنم بالاخره توخوزستان مظلوم هستیدوگرفتاربی تدبیری مسولین ولی خودمونیم میخوای سربندرکشوربشه ؟خوب بایدشهربمونه تازه اوایل جنگ یادمه کل سربندرتویه کوچه عریض خاکی خلاصه میشد
    • he_da1017@yahoo.com خرمشهرنگاه ویژه ازاون بالا بالاها میخوادنه نام فرماندارویژه
  • بندرامام خمینی سلام اینجوری نیست خرمشهر مانعی به اسم معشور نداره که کارشکنی کنه نماینده ای به اسم حبیب نداره که اقره ماهشهر گرایی داشته باشه