کارگاه غواصی مرکزآموزش فنی وحرفه ای ماهشهر کلنگ زنی شد

خورنا: طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان، فرماندار ماهشهر، امام جمعه بندرماهشهر و جمعی از مسئولین محلی کارگاه غواصی مرکز آموزش فنی و حرفه ای ماهشهر کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خورنا، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ماهشهر گفت: مراسم کلنگ زنی این استخر در آستانه هفته مهارت و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای و با هدف توسعه آموزشهای مهارتی اشتغالزا متناسب با بازار کار منطقه انجام شد.

فرشید قنیری افزود: این استخر به نوبه خود در استان خوزستان بی نظیر بوده که با راه انداری آن دوره های تخصصی جوش زیر آب و تعمیرات زیر آب به متقاضیان ارائه خواهدشد.

قنبری ادامه داد: متراژ این استخر ۳۸۶۰ متر مربع می باشد و نوع آن بزرگ با استاندارد قهرمانی و شیرجه با حداکثر ۵/۵ متر ارتفاع، که دارای سونا، جکوزی، اتاق نجات غریق و مدیریت، کلاس های تئوری و…..خواهدبود.

وی گفت: این پروژه در حال حاضر جهت احداث ساختمان به پیمانکار برنده مناقصه واگذار شده است.

قنبری خاطر نشان کرد: هزینه ساخت این کارگاه آموزشی بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال میباشد که با احتساب هزینه های تاسیسات مبلغی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال میشود.

وی اضافه کرد: محل تخصیص اعتبارات این پروژه عظیم از بخش تملک و دارایی استان تامین میشود که فرمانداری ماهشهر برای سال  ۱۳۹۱ با ۱۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال آن موافقت کرده است.

گفتنی است مدت زمان پیش بینی شده برای انجام این پروژه ۲ سال میباشد./