امام جمعه بهبهان: فرصت‌های شغلی بهبهان را به سرانجام برسانیم

خورنا: امام جمعه بهبهان گفت: فرصت‌های مناسب شغلی منطقه از جمله پالایشگاه گاز بیدبلند دو منطقه را باید در اسرع وقت به سرانجام برسانیم تا قشر جوان و تحصیلکرده شهرستان جذب کار شوند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان با تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: کلیدهای خدمت و حل مشکل در دستان مدیران بوده و ثواب و پاداش آن نیز نزد خداوند محفوظ است.

وی با اشاره به احادیث و سخنان پیامبر و اهل بیت(ع) افزود: حل مشکل و خدمت به مردم، پاسخ‌های بزرگی را از سوی خداوند دریافت می‌کند به گونه‌ای که در برخی احادیث و روایات ثواب این امر را برابر با پاداش ۷۰ طواف دانسته‌اند.

امام جمعه بهبهان خاطرنشان کرد: باید با سرعت و تلاش، همت‌ها را به تعالی رساند تا مشکلات جامعه‌ای که در حال رشد و پیشرفت بوده و مردم آن نیازهای متعددی دارند، حل شود.

* بسیاری از مشکلات مردم، روی دستان مسئولان مانده است

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات مردم، روی دستان مسئولان مانده که باید با تلاش و اهتمام بیشتر رفع شوند، البته این به معنای عدم تلاش مدیران نبوده و ناشی از کثرت نیازهای مردم است.

ابوعلی با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی و بقای ملت ایران بوده و بارها مورد سفارش رهبری قرار گرفته است، افزود: این تحریم‌های امروزی در صورتی به فرصت تبدیل می‌شوند که با درایت، مدیریت و وحدت در مقابله با آنها کار و تلاش کرده و همانگونه که دشمنان دست به دست هم داده‌اند، ما نیز دستان یکدیگر را گرفته و با وحدت فراوان خدمت کنیم.

وی با تأکید بر سالم‌سازی محیط اداری تصریح کرد: چنانچه سالم‌سازی محور کاری ما بوده و روحیه، روحیه سالم‌سازی باشد، جامعه ما نیز به همین سمت و سو کشیده می‌شود.

امام جمعه بهبهان ضمن بیان اینکه خلوص نیت، صداقت، جدیت و عدالت از دیگر نکات لازم در خدمت به مردم است، گفت: دستگاه‌ها و مدیران آنها باید هر اندازه که در توان دارند از ارگان‌های فرهنگی، برنامه‌های فرهنگی، مساجد، احداث مسجد جدید و تجهیز خانه‌های خدا حمایت کنند.

* جوانان تحصیلکرده شهرستان جذب بازار کار شوند

وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال تولید ملی اظهار کرد: ما به سختی می‌توانیم یک نفر را راهی بازار کار کنیم و در همین راستا باید واحدهای تولیدی را مورد توجه قرار دهیم تا کوچکترین ضرری نیز نکنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین فرصت‌های مناسب شغلی منطقه از جمله پالایشگاه گاز بیدبلند دو بهبهان را باید در اسرع وقت به سرانجام برسانیم تا قشر جوان و تحصیلکرده شهرستان جذب کار شده و آمار بیکاران کاهش یابد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *