انتقاد شدید عضو شورای شهر از شهردار اندیمشک :

دلیل این سکوت و چشم پوشی بر عملکرد شهرداری اندیمشک چیست؟

خورنا – رعنا میرعالی عضو شورای شهر اندیمشک در نطق پیش از دستور خود در جلسه مورخه ی ۹۴/۴/۲۱ شورای اسلامی شهر اندیمشک سوالاتی را خطاب به شهردار اندیمشک مطرح نمود که در ذیل به آن اشاره شده است.

باسلام و ادب و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

همکاران گرامی

در تاریخ ۹۳/۱۰/۲۳ مصوبه ای با ۷رای موافق در خصوص تعیین حریم اندیمشک داشتیم متاسفانه بعد از ارسال مدارک به استانداری تا این لحظه نتیجه ای اعلام نگردید ٬ مسولین و همکاران شورا نیز پیگیر این موضوع نشدند.
با توجه به اهمیت موضوع استدعا دارم در این خصوص اقدام عاجل صورت پذیرد.

در ۸ ماه گذشته بیش از ۷۷۰میلیون تومان از بودجه ی شهرداری برای کمک به ادارات و نهادهای مختلف مصوبه داشته ایم

در حالیکه کارگران بازنشسته ی شهرداری از سال ۸۵بخشی از مطالبات خود را دریافت نکرده است وسبد کالای سال گذشته ی کارگران به ارزش نفری صدهزار تومان هنوز پرداخت نشده است مضافا اینکه کارگران شهرداری ۸ماه حقوق معوقه دارند.
چرا بعضی از همکاران شورا در امورات شهرداری بخصوص عزل و نصبها که خلاف نص صریح قانون است دخالت دارند؟
به نظر می رسد مدیریت شهرداری مدیریتی مشارکتی است تا یک مدیریت مستقل چرا که شاهد دخالتهای بسیار هم از سوی شورا و هم بیرون از شورا در امور شهرداری هستیم.
در پایان سال ۹۳ متمم بودجه شورا با اعتبار یکصد میلیون تومان مورد تصویب قرار گرفت و حقوق ۴ماه یازده عضو شورا و هزینه های اداری پرداخت گردید.
متاسفانه به علت عدم آشنایی بعضی از همکاران و مسولین شهرستان به عنوان تخلف شورا محسوب گردیدکه در تاریخ ۹۴/۳/۱۹ وزارت محترم کشور در پاسخ نامه ی شورای اندیمشک مصوبه ی فوق را مطابق قانون تشخیص داد.

شهردار محترم جناب آقای پاپی ضمن خسته نباشید و تشکر از تلاش و زحمات حضرتعالی
لازم است به عنوان نماینده ی مردم در شورا مطالبی را من باب تذکر به عرض برسانم.

-آیا برنامه ای که براساس آن بعنوان شهردار اندیمشک انتخاب شدید مدنظر دارید؟

-مگر در آن زمان اعلام نکردید به علت آشنایی با مشکلات و تعامل با مسئولین شهرستان قادر به حل مشکلات شهرداری هستید؟ آیا امروز هم همان دیدگاه را دارید؟

-آیا توقع مردم از شهرداری فقط رنگ آمیزی بدون کیفیت و با هزینه ی بالای بلوارهاست؟

– در خصوص مبارزه با فساد٬ ساماندهی نیروی انسانی و ساماندهی دستفروشان سطح شهر چه اقدامی صورت گرفته است؟

– چرا حسابرسی مالی شهرداری که بیش از یک سال از تصویب آن می گذرد هنوز انجام نگرفته است؟

– آیا هزینه ی کارهای عمرانی شهرداری به موقع پرداخت می شوند یا همانند ادوار گذشته بر بدهی شهرداری افزوده می شود؟

– برابر قانون هر کدام از معاونین شما فقط ۳ماه میتوانند حکم سرپرستی داشته باشند و در شرایط خاص سه ماه قابل تمدید است چرا پس از گذشت ۹ماه هنوز حکم سرپرستی دارند؟

– چرا عزل ونصبهایی که در شهرداری انجام می شود معیار علمی ندارد و به توانمندی اشخاص توجه نمی شود؟

-لطفا در خصوص نقش شهرداری در پروژه ی ۵میلیاردی خیابان انقلاب توضیحات لازم را به شورا ارائه بفرمایید.

جناب آقای پاپی جنابعالی شهردار شهر اندیمشک هستید یا شهرستان اندیمشک؟؟؟ چرا در ساعات اداری که باید پاسخگوی ارباب رجوع باشید در حال انجام مراسمات کلنگ زنی خارج شهر تشریف دارید؟

-در زمان مسئولیت جنابعالی چه کار زیر بنایی صورت گرفته؟

-چرا با وجود داشتن دستگاه تولید سنگ جدول، بجای راه اندازی آن اقدام به خرید سنگ جدول با تعداد بالا و بدون مناقصه می کنید؟

– در خصوص مناقصه ها و مزایده ها که جای صحبت بسیار است٬ چرا قانون را ملاک عمل قرار نمیدهید؟

-چرا بعد از انجام پیمانکاریها لایحه ی مورد نظر به شورا ارسال میشود؟
-آیا برای گرفتن مصوبه و شکل قانونی بخشیدن به کار هست یا رونوشتی است جهت اطلاع؟-برابر اطلاعات واصله شما در مناقصه ای تمام اوراق مناقصه را تحویل یک نفر داده اید و بسیار جای تاسف است که دوره آموزشی برای به نحو احسن انجام دادن این تخلف برای همان شخص گذاشته اید؟
در شگفتم همکاران شورا این مسائل را می بینند و سکوت اختیار می کنید؟
دلیل این سکوت و چشم پوشی چیست؟همکاران گرامی و شهردار محترم استدعا دارم بجای پرداختن به مسائل سیاسی توجه خود را معطوف به حل مشکلات شهر نمایید.

با تشکر رعنا میرعالی
عضو شورای شهر اندیمشک

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • م م خانم میرعالی از اینکه داییشون که هیچ سابقه ای نداشت رو میخواست با رابزنی با اعضای شورا شهردار کنه ولی نشد حالا با شهردار چپ افتاده
  • ش.ه خانم میری ومیر عالی اظهاراتشون بر پایه دانش شهر ومسایل مربوط به شهر نیست وبه جای اینکه سکوت اختیار کنند تا دوره شان تمام شود میبینیم به راحتی نطراتی میدهند که علمی نیست ایشون بهتره به شعر وشاعری بپردازند مسایل شهر رو چه به اینها.
  • علیرضا میرعالی حرفای این خانم از روی کینست بیشتر هیچ مدرکی تو حرفاش نیاورده و بیشتر شبیه به تخریبه تاانتقاد/چرا گلونی ها رادرآورده ای؟چرا دایی ام را تایید نکردین؟چرا من را ...؟!!!خخخخ