عدم توافق صدا‌وسیما و فدراسیون فوتبال/ اعلام نتایج به صورت زیرنویس

خورنا: مسئولان صداوسیما و فدراسیون فوتبال برای پخش زنده دوازدهمین دوره لیگ برتر به توافق نرسیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته خبرهای زیادی درباره عدم پخش زنده مسابقات لیگ برتر به دلیل به توافق نرسیدن مسئولان صدا و سیما و فدراسیون فوتبال منتشر شده بود.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال نیز در واکنش به این موضوع اعلام کرده بود به دلیل عدم تعهد مسئولان صدا و سیما به قرارداد فی‌مابین و بر اساس بند موجود در قرارداد، آن را فسخ شده است.

در همین راستا امروز جلسه‌ای با حضور پورمحمدی رئیس شبکه ۳، تقدس‌نژاد معاون امور مالی و اداری سازمان صدا و سیما،‌ آقازمانی رئیس گروه ورزش شبکه ۳، آیت‌اللهی نائب رئیس فدراسیون فوتبال و نماینده شرکتی که با فدراسیون برای پخش مسابقات قرارداد بسته، تشکیل شد.

علی کفاشیان به دلیل سفر به مالزی برای شرکت در اجلاس کنفدراسیون فوتبال آسیا در این جلسه غایب بود اما به صورت تلفنی در جریان مسائل مطرح شده در جلسه قرار گرفت.

در این جلسه مدیران صدا و سیما تاکید کردند که رئیس این سازمان فقط با افزایش یک میلیارد تومانی مبلغ حق پخش تلویزیونی آن هم برای دو فصل (هر فصل ۵۰۰ میلیون تومان) موافقت کرده است اما مسئولان فدراسیون فوتبال چنین پیشنهادی را نپذیرفتند و در نهایت این جلسه بدون نتیجه خاتمه یافت. مسئولان صدا و سیما نیز اعلام کردند در صورت پافشاری فدراسیون مسابقات لیگ برتر پخش نمی‌شود و تنها به صورت زیرنویس نتایج آن اعلام خواهد شد.

گفته می‌شود مبلغ پیشنهادی مسئولان صدا و سیما ۱۴ میلیارد تومان برای هر فصل بوده که با احتساب ۵۰۰ میلیون اضافه شده به ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

این در شرایطی است که گفته شده شرکتی که با فدراسیون فوتبال برای پخش مسابقات لیگ به توافق رسیده، حاضر است ۱۵۰ میلیارد تومان بابت حق پخش تلویزیونی پرداخت کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *