شوری آب روستایی در خرمشهر به ۴ هزار میکروموس رسید

خورنا: رئیس مرکز بهداشت خرمشهر گفت: با به نمونه‌برداری و عملیات شیمیایی بر آب آشامیدنی مناطق روستایی شوری آب بالای ۴ هزار میکروموس رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، مهرداد پاریان زیتونی ظهر امروز در جلسه شورای بهداشت و امنیت غذایی این شهر از عرضه مواد غذایی فاسد شدنی در بازارهای خرمشهر انتقاد و اظهار کرد: عرضه مواد غذایی فاسد شدنی مثل گوشت، لبنیات توسط دست فروشان سلامت مردم را به خطر می اندازد.

وی اضافه کرد: شهرداری باید نسبت به جمع‌آوری و شناسایی دست فروشانی که اقدام به عرضه مواد غذایی فاسد می‌شود، اقدام نماید تا شاهد بروز مسمومیت‌های غذایی بین شهروندان نشویم.

وی با اشاره به افزایش شوری آب روستاهای خرمشهر گفت: با توجه به نمونه برداری و عملیات شیمیایی بر آب آشامیدنی مناطق روستایی شوری آب بالای ۴ هزار میکروموس رسیده است.

رئیس مرکز بهداشت خرمشهر در ادامه با اشاره به طرح سرشماری پزشک خانواده گفت: هم ‌اکنون ۷۰ درصد سرشماری در خرمشهر انجام شده و مابقی در چند روز آینده آغاز خواهد شد.

پاریان زیتونی افزود: برای اجرای این طرح ۳۳ دستگاه خودرو از ادارات درخواست کردیم ولی فقط  شش دستگاه برای اجرای این طرح در اختیار ما گذاشته شد.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: بازرسی از تمام واحدهای صنفی و توزیع و عرضه مواد غذایی انجام می‌شود و مشکل عمده ما مساجد و حسینیه‌ها هستند.

وی ادامه داد: برای حفظ سلامت مردم در ماه مبارک رمضان باید تمام مساجدی که غذای توزیع می‌کنند باید نظارت کافی بر آنها انجام شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *