دستگاه‌های اجرایی ماهشهر در اوقات فراغت جوانان مؤثر باشند

خورنا: فرماندار ماهشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی منطقه در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان مؤثر باشند.

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: فصل تابستان فرصت مناسبی برای همه خانواده‌هاست تا استعدادیابی فرزندان خود را در رشته‌های هنری، فرهنگی، ورزشی و غیره بپردازند.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس و آغاز اوقات فراغت دانش‌آموزان، فصل تابستان فرصتی مغتنم برای برنامه‌های آموزشی خارج از برنامه‌های تحصیلی و اجباری است، افزود: با وجود اینکه دانش‌آموزان این فصل را برای تعطیلی و برنامه‌های فارغ از تحصیلی و اجباری خود می‌دانند، این فرصت برای پرداختن به امور مورد علاقه آنها بسیار مغتنم است که در کوتاه مدت یا حتی بلند مدت می‌تواند برای آنها بازده داشته باشد.

فرماندار ماهشهر با اشاره به اینکه باید در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، همه دستگاه‌های اجرایی تعامل مطلوب را برقرار کنند، تصریح کرد: این بازده می‌تواند آموزشی، تفریحی و تجربی باشد و آنچه در این میان قابل اهمیت است نظام‌بند بودن فعالیت آنها است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و … متعددی برای اوقات فراغت جوانان در منطقه تدارک دیده شده است، گفت: تابستان را نباید صرفاً یک زنگ تفریح تلقی کرد و همواره این مهم را مدنظر قرار داد که اوقات فراغت مختص جوانان نیست بلکه باید در این زمینه فضا و برنامه‌هایی برای بزرگسالان نیز تدارک دیده شود.

حیاتی همچنین عنوان کرد: در این منطقه مراکزی چون بسیج، سازمان تبلیغات اسلامی هر ساله برنامه‌های متفاوتی را برای سطوح مختلف منطقه در فصل تابستان برگزار می‌کنند که کودکان، نوجوانان و جوانان می‌توانند به همراه خانواده‌های خود از آنها استفاده کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با حضور گسترده شهروندان و روستاییان در این مراکز و تعامل بیش از پیش مدیران بخش‌های مختلف اجرایی شهرستان، تابستان خوب و مفیدی را برای شهروندان پیش‌رو داشته باشیم.