پروژه‌های خرمشهر منطبق با نیازسنجی منطقه معرفی شود

خورنا: فرماندار خرمشهر خطاب به مدیران اجرایی شهرستان گفت: پروژه‌های شهرستان منطبق با نیازسنجی‌های منطقه کارشناسی و معرفی شود.

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال جاری پروژه‌های زیادی در شهرستان در حال اجرا است، باید نیازسنجی و کار کارشناسی در این خصوص انجام شود.

وی خطاب به مسئولان شهرستان افزود: باید پروژه‌های معرفی شده با نیاز و هدف توسعه شهرستان منطبق، همچنین در راستای رفع مشکلات مردم مناطق مختلف پیگیری و به اجرا گذاشته شود زیرا تأمین اعتبار در این زمینه خرج کردن پول بیت‌المال را در بردارد.

فرماندار خرمشهر تصریح کرد: البته دلسردی در بحث کارشناسی پروژه‌ها و عدم نظارت بر کیفیت آنها همواره یکی از مشکلاتی بوده است که در پروژه‌های عمرانی کل کشور قرار می‌گیرد اما تا می‌توان باید در راستای رفع نواقص پیش‌روی تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر نظارت در کمیت و کیفیت انجام نشود پول بیت‌المال به هدر می‌رود، گفت: شهرستان خرمشهر به‌واسطه درگیر بودن با جنگ هشت ساله تحمیلی و دوران دفاع مقدس خرابی‌های بسیاری را متحمل شد و امروز باید با اتحاد و همدلی در راستای آبادی مجدد آن کوشید.

حسینی همچنین عنوان کرد: وحدت در بین اقشار مختلف جامعه از مهمترین مباحث به‌شمار می رود که با توجه مضاعف به آن می‌توان در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام‌های قابل توجهی برداشت.

وی ادامه داد: امیدواریم مردم و مسئولان این منطقه بار دیگر با اتحاد و همتی از رنگ نو، برادری و تعامل را از سر گیرند و مشکلات، محرومیت‌ها و نواقص موجود پیش‌رو را از میان بردارند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه در خرمشهر از ظرفیت‌های بالای تجاری، اقتصادی و اجتماعی بسیار مستعدی برخوردار است که با اندک توجهی می‌توان آنها را از بالقوه به بالفعل مبدل کرد، گفت: در سال جاری اعتبارات تملک دارایی خوبی به شهرستان ابلاغ شده که می‌توان با انجام پروژه‌های مطلوب آنها را در زمینه عمران و آبادی شهر به‌صورت کارشناسی به کار برد.