آغاز مسابقات فوتبال روستایی در هندیجان

خورنا: مدیر اداره ورزش و جوانان هندیجان از آغاز مسابقات فوتبال روستایی در این منطقه در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان خبر داد.

امید احمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این منطقه، اداره ورزش و جوانان شهرستان برنامه‌های مطلوبی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: برگزاری مسابقات فوتبال بزرگسالان و آغاز مسابقات فوتبال روستایی نیز در همین راستای تدارک دیده شده و با همت مسئولان ورزشی شهرستان و دیگر بخش‌های اجرایی مرتبط در حال انجام است.

مدیر اداره ورزش و جوانان هندیجان با اشاره تیم‌های شرکت کننده در این دور از مسابقات تصریح کرد: این مسابقات در دو گروه هشت تیمه در شهر زهره و روستای دیملای بزرگ در حال انجام برگزاری بوده و در این راستا همه تمهیدات لازم و تدابیر مورد نیاز اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: زمزم، زهره، وحدت، ستاره جنوب، صویره، مشراگ، کریم‌آباد و دیملا تیم‌های شرکت کننده در این دور از رقابت‌ها بوده که به مدت یک هفته بازی‌های خود را در منطقه از سر گرفته و انجام می‌دهند.

احمدزاده با بیان اینکه جوانان این منطقه از استعدادهای ورزشی بسیار خوبی برخوردار هستند، گفت: امیدواریم مسئولان استانی با حمایت بخش ورزشی این شهرستان بیش از پیش در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی بخش استعدادهای ورزشی جوانان هندیجانی بکوشد.