پرداخت ۲۳۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی به هندیجانی‌ها

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: ۲۳۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی به شهروندان از طریق صندوق مهر رضا (ع) پرداخت شد.

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: در راستای ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف شهرستان، دولت تسهیلات مربوط به اشتغال خانگی را به استانداری‌ها اختصاص و از طریق استان به شهرستان‌ها ارجاع می‌شود.

وی افزود: این شهرستان نیز با برخورداری از ظرفیت‌های بالای اقتصادی، تجاری و اجتماعی به‌ویژه در بخش کشاورزی می‌تواند روند رو به رشد و بسیار مطلوبی داشته باشد که البته تنها با توجه مضاعف مسئولان استانی محقق می‌شود.

فرماندار هندیجان با اشاره به اینکه ۴۹ هندیجانی از تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان بهره‌مند شده‌اند، گفت: برای این امر ۲۳۰ میلیون تومان تسهیلات از صندوق مهر امام رضا (ع) تخصیص داده شده است که این روند مطمئناً سهم مؤثری در ایجاد اشتغالزایی در منطقه دارد.

وی در پاسخ به اینکه این تسهیلات به چه مشاغلی در شهرستان پرداخت شده است، اضافه کرد: مشاغلی نظیر خیاطی، کامپیوتر، پرورش مرغ و بوقلمون و تهیه مرباجات و ترشی‌جات از جمله مشاغلی هستند که در آن شهروندان با ثبت‌نام موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

فرج‌الهی همچنین با بیان اینکه اعطای تسهیلات به زنان و مردان هندیجانی صورت گرفته است، عنوان کرد: امیدواریم با این اقدام بتوان گامی هر چند کوچک در زمینه رشد و تعالی بخش‌های مختلف اشتغال در شهرستان برداشت و شهروندان را برای رسیدن به اهداف مورد نظرشان همراهی کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *