ستاد بازسازی عتبات عالیات امیدیه در جذب کمک های مردمی برتر شناخته شد

خورنا: ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان امیدیه از حیث جذب کمک های مردمی برای پروژه طلاکاری ایوان حرم امام علی (ع) به عنوان ستاد برتر شناخته شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، در نشست بررسی عملکرد دفاتر تابع ستادبازسازی عتبات عالیات استان خوزستان که با حضور جانشین و معاونان این ستاد و تعدادی از مسوولان ستادهای تابع در ستاد مرکزی عتبات عالیات خوزستان برگزار شد از ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان امیدیه به عنوان ستاد برتر شهرستانی تجلیل به عمل آمد.

در این نشست ستادبازسازی عتبات عالیات شهرستان امیدیه به مسوولیت ‘قاسم حیدری’ با بالاترین میزان پیشرفت در جمع آوری هدایا و نذور مردمی به عنوان ستاد برتر استان تعیین و از تلاش ها و زحمات مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات امیدیه قدردانی شد.

‘رستم قلندری’ جانشین رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در این نشست مسوولیت طلاکاری ایوان حرم علوی را از افتخارات ماندگار مردم خوزستان خواند و گفت:

در این زمینه همه باید تلاش کنیم این پروژه تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

طلاکاری ایوان حرم علوی دو سال پیش بر اساس قرارداد منعقده با تولیت حرم آستان مقدس امام علی (ع) و اجازه حضرت آیت لله’سیدعلی سیستانی’ از مراجع معظم نجف اشرف به استان خوزستان واگذار شد.

برای طلاکاری و بازسازی ۱۲هزار و ۵۰۰خشت ایوان حرم علوی ۱۲۵میلیارد ریال نیاز است که تاکنون بیش از ۴۰میلیارد ریال کمک های نقدی وغیرنقدی(طلا) از سوی مردم ولایت مدار خوزستان جمع آوری شده است.

ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان که به صورت هیات امنایی و زیر نظر آیت الله ‘سیدمحمدعلی موسوی جزایری’ نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز فعالیت می کند به افراد خیری که هزینه طلاکاری یک خشت ایوان حرم علوی را به مبلغ ۱۰میلیون ریال تقبل کند سند افتخار اهدا می کند.

این ستاد در همه شهرستان های استان خوزستان به منظور هدایت کمک های مردمی، ستاد فرعی فعال دایر کرده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *