نماینده آبادان: مسئولان خوزستان در اشتغال بومی‌گرایی کنند

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: مسئولان استان خوزستان در اشتغال بومی‌گرایی کنند.

محمد سعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: آبادان با برخورداری از ظرفیت‌های بالای منطقه آزاد، پالایشگاه، پتروشیمی، نیروگاه برق و بنادر کشتیرانی همچنان در امر اشتغال ضعیف است.

وی افزود: شهری چون آبادان که نقش مؤثری در ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اشتغال در کشور را دارد نباید جوانان جویای کار آن به دیگر مناطق همجوار رهسپار شوند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این شهر سال‌های سال درگیر جنگ تحمیلی و ایستادگی در مقابل دشمن بعثی و متحدانش بوده است و امروز باید با ایجاد حداقل امکانات نظیر آب آشامیدنی سالم، شبکه برق مناسب، اشتغال مؤثر و مواردی این‌چنینی مردم آن در رفاه به سر ببرند.

وی ادامه داد: مسئولان استان خوزستان باید بیش از پیش در اشتغال بومی‌گرایی کنند و با استفاده از نیروهای جوان و کارآمد همین منطقه، صنعت و بخش‌های مختلف تجاری و اقتصادی استان را تقویت و حمایت کنند.

انصاری همچنین عنوان کرد: امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری از جوانان تحصیلکرده این مرز و بوم خیابان‌گردی می‌کنند و تماشای این منظره علاوه بر آزرده کردن خاطره خانواده‌ها، برای مسئولان بسیار تأسف‌برانگیز است.

وی در پایان با بیان اینکه مردم این منطقه در برخورد با مسئولان بسیار قدردان و منصف هستند، اظهار کرد: آبادان شهری با ظرفیت‌های بالای اقتصادی، تجاری، فرهنگی، اجتماعی و … است که با اندکی توجه می‌توان آن را سرآمد شهرهای کشور کرد زیرا این شهر ظرفیت لازم و اجرایی را در خود نهفته دارد.