۳۰۰ میلیارد ریال به توسعه بخش کشاورزی خرمشهر اختصاص یافت

خورنا: مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر گفت: ۳۵۵ میلیارد ریال به توسعه بخش کشاورزی این شهرستان اختصاص یافت.

ابراهیم داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: به‌منظور توسعه توان تولید و ایجاد ظرفیت‌های بیشتر اشتغال در بخش کشاورزی، کارگروه توسعه بخش کشاورزی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی شهرستان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی بخش‌ کشاورزی شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نیست، افزود: این کارگروه بیش از ۲۶۰ طرح کشاورزی را برای شهرستان خرمشهر به تصویب رسانده است که امیدواریم با اجرای این طرح‌های شاهد اشتغالزایی مؤثری در منطقه باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر بااشاره به وظایف کارگروه مذکور تصریح کرد: وظیفه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شامل اتخاذ تصمیم در امور اجرایی، توسعه فعالیت‌های بخش کشاورزی، افزایش تولید و ایجاد اشتغال در این بخش است.

وی اضافه کرد: این طرح یا برگزاری جلسات متعدد و بررسی طرح‌های ارائه شده با اعتباری بالغ بر ۳۵۵ میلیارد ریال و انتقال ۸۶۷ نفر در بخش‌های دام و طیور، شیلات، طرح‌های کوچک کشاورزی و صنایع تبدیلی و دامپزشکی به تصویب رسیده است.

داوری همچنین عنوان کرد: این مدیریت با برگزاری برنامه‌های و اقدامات مطلوبی نظیر دوره‌های رایگان آموزش کشاورزی در راستای ارتقای بخش کشاورزی شهرستان بسیار مؤثر عمل کرده است.

وی در پایان خطاب به مسئولان استانی مرتبط خاطرنشان کرد: از مسئولان استانی می‌خواهیم بیش از پیش تعالی بخش کشاورزی مناطق و شهرهای مختلف استان خوزستان را در دستور کار خود قرار دهند زیرا پیشرفت بخش کشاورزی در منطقه موجبات تعالی بخش‌های دیگر را در برخواهد داشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *