طنز / احمدی‌نژاد: بقایی یک شخص لاغراندامی بود که می‌آمد در جلسات

خورنا -آیدین سیار سریع در روزنامه قانون نوشت:

محمود احمدی نژاد: عجیب است که می‌گویند معاون احمدی نژاد بازداشت شده است. ما اصلا بقایی نداشتیم در دولت. یک شخص لاغراندامی بود که می‌آمد در جلسات می‌نشست و ما هم بنا بر سیاست جذب حداکثری گفتیم اشکال ندارد، بنشیند. این که این روزها می‌گویند دولت نهم و دهم دفع حداکثری داشته (به خصوص روی تپه‌های کشور) این‌ها صحیح نیست. قدرت جذب ما آنقدر بالا بود که این شخص لاغراندام … اسمش چی بود؟ آهان بقایی … این آقا وقتی داشتیم برای سخنرانی در سازمان ملل می‌رفتیم نیویورک فامیل‌هایش را برداشت و آمد توی فرودگاه و گفت ما هم بیایم نیویورک! گفتیم باشه تو هم بیا. تعریف از خود نباشه ما یک روحیه سخاوتمندانه‌ای در حد ابوالحسن خرقانی داشتیم و روی سردر دولت نوشته بودیم: هرکه در این سرا درآید پستش دهید و از تخصصش مپرسید. به هرحال در دولت باز بود و خیلی‌ها می‌آمدند، از جمله آقای بقایی. یک آقای دیگری هم می‌آمد به اسم شریف ملک زاده که پیشاپیش عرض می‌کنم ایشان را هم نمی‌شناسم.

محمدرضا رحیمی: آقایان پاسخ دهند. ما به کدامین گناه باید چنین تاوانی بدهیم؟ چرا ما را در شرایط سخت نگه می‌دارند؟ من محکوم به پنج سال مرخصی شده‌ام. در طول این چند ماه تنها دوبار با تقاضای زندان رفتن من موافقت شده. همسرم دائم می‌گوید پاشو برو زندان چه خبره اینقدر خونه نشستی؟ و من چیزی ندارم بگویم و سرافکنده سکوت می‌کنم. آیا قرار است با خانواده بقایی هم همینطور رفتار شود؟ این نوع رفتار با خانواده محکومین مالی صحیح است؟

رسانه‌های اصولگرا: حمید بقایی که سال‌ها قبل عضو ستاد هاشمی رفسنجانی بود و بعدها توانست در دولت او با نام شهرام روزمره دست به صادرات غیرقانونی اشیای عتیقه بزند در دولت اصلاحات فعالیت خود را با نام سعید حجاریان افزایش داد و نقشی کلیدی در روی کار آمدن رئیس دولت به اصطلاح  اصلاحات در سال ۷۶ ایفا کرد. در سال ۷۸ با کمک عوامل خودی دست به ترور خود زد که ناموفق بود. او که در دولت اصلاحات وزیر ارشاد نیز بود با نام « ع. م» به انگلیس گریخت و در سال ۸۸ به کشور وارد شد. هنگام ورود این شخص به کشور هاشمی رفسنجانی به او لقب حمید بقایی داد و گفت برو فساد کن عمو ببینه. لذا در سال ۸۸ با فشار جریان دوم خرداد با وجود میل باطنی دکتر احمدی نژاد به ریاست سازمان میراث فرهنگی رسید و دو سال بعد به زور معاون رئیس جمهور شد و توانست به اهداف شوم خود برسد. متاسفانه دولت هشدارهای اصولگرایان مبنی بر نفوذ اصلاح طلبان به دولت را جدی نگرفت و نتیجه آن چیزی شد که امروز می‌بینیم.

سپ بلاتر: نگیرین آقا. من تازه می‌خواستم یه دوره آموزشی بیام ایران.

نوبخت: «اتهام بقایی قابل بیان نیست». این جمله‌ای که در گیومه قرار گرفته ساخته تخیلات من نیست و اظهارات واقعی آقای نوبخت است. حالا من نمی‌دانم این چه جور اعلام کردن است. یعنی از چه نظر قابل بیان نیست؟ رقم خیلی بالاست و بیانش ضایع است؟ یا برای توصیف تخلف احتیاج به واژه‌هایی بود که استفاده از آن‌ها در حضور بانوان جایز نبود؟ خب وقتی اینجوری می‌گویند ذهن آدم هزار راه می‌رود. خدا هیچ بنده‌ای را به جرم غیرقابل بیان گرفتار نکند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد بعضیا خودشونو تو چه موقعیتایی قرار میدن...اون دوست عزیرمون که اونجا نشسته