در حاشیه بازدید از مناطق محروم مطرح شد؛

شهردار بندرماهشهر از آرزوهای شخصی خود برای شهر گفت: همه چیز به شهردار بودنم ختم نمیشود

سهراب قهرمانی _ خورنا: کمایی شهردار شهرستان بندر ماهشهر گفت: من هم از دید قانون یک شهروندم و تمام آرزوها و دغدغه هایی که برای عمران و آبادانی این شهر دارم صرفا به شهردار بودنم ختم نمیشود.

به گزارش خبرنگار خورنا از بندرماهشهر، در سلسله بازدید های روزهای یک شنبه این بار موفق شدم که این بازدیدهای نامحسوسی را که جناب آقای مهندس کمایی (شهردار)و مهندس سلطانی ریاست شورای اسلامی شهر به همراه کامران رئیس قنواتی مسئول کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهرستان بندر ماهشهر بدون هیاهوی رسانه ای انجام می دهند رسانه ای کنم و این نوید خوبی برای شهروندان است که مسئولین شهر ضمن اختصاص دادن یک روز در دفتر محل کار برای ملاقات عمومی و شنیدن درددل شهروندان یک روز در هفته را برای بازدید از مناطق مختلف مرکزی و حاشیه شهرستان در دستور کار خود دارند .

مهندس کمایی شهردار بندر ماهشهر در جواب سوالی که خبرنگار ما از ایشان در مورد اینکه چرا روزهایی که بازدید از شهر انجام می دهید به اصحاب رسانه خبر نمی دهید تا بازدیدها را پوشش خبری دهیم گفت: بنده در مرحله اول یک شهروند عادی این شهر هستم و در مرحله دوم شهردارم، پس لزومی ندارد کاری که جزو وظایف شهروندی و شغلی خود می دانم رسانه ای کنم.

IMG-20150607-WA0034

کمایی شهردار شهرستان بندر ماهشهر گفت: من هم از دید قانون یک شهروندم و تمام آرزوها و دغدغه هایی که برای عمران و آبادانی این شهر دارم تنها از دید شهردار بودنم نیست. بلکه بعنوان یک شهروند ساکن این شهر هم به قضیه توسعه و گسترش امکانات رفاهی و خدماتی شهرستان بندر ماهشهر می اندیشم.

وی ادامه داد: هدف ما تبلیغ نیست. هدف اصلی همه شهروندان و مسئولین توسعه عمران و آبادانی این شهرستان است و در این راستا از همه صاحب نظران و طراحان خوش ذوق و همه دلسوزان راستین شهرستان دعوت می کنم که با همکاری و همفکری و ارایه پیشنهادات و انتقادات سازنده خود یار و یاور ما در راستای رسیدن به اهداف اصلی که همان بسط و توسعه زیرساختهای خدماتی و رفاهی در سطح شهرستان بندر ماهشهر و شهرکهای حومه است ما را یاری دهند.

کمایی در ادامه سخنانش افزود: هیچگاه تک روی از دید هیچ کس حرکت پسندیده نبوده و تازمانی که همه اقشار شهروندان متحد و یکپارچه پیرامون شهرستان احساس مسئولیت نکنند و نسبت به تمام مسایل از نظافت و پاکیزه گی شهر تا مسایل و پروژه عمده نقش خود را بی تأثیر بشمارند به آن سر منزل مقصود نخواهیم رسید.

کمایی ادامه داد: این شهرستان از حاشیه تا مرکز شهر متعلق به همه ماست و کمایی به تنهایی نمی تواند معجزه کند. ماهشهریان خون گرم و صمیمی که در همه موارد یار و غمخوار نظام اسلامی بوده و وفاداری خود را همیشه به شهرستان و کشور خود ثابت نموده و با اندیشه و تفکر ولایت مدارانه خود صبورانه بسیاری از کمبودها را نادیده گرفته باید با همین اندیشه ها و تفکرات سازنده خودشان در زمینه فرهنگ سازی پاکیزگی شهر و استفاده اصولی از پارکها و نگهداری از فضاهای سبز شهری همراهان همیشگی ما باقی بمانند.IMG-20150607-WA0035

IMG-20150607-WA0037

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *