امام جمعه هندیجان: بعضی‌ها با تحریف شخصیت امام راحل به دنبال ضربه زدن به آرمان‌های ایشان هستند

خورنا – وهاب شیرعلی : حجت الاسلام علی شمیل پور در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: ۱۵خرداد ۴۲ نقطه شروع مبارزات مردمی علیه رژیم مستکبر و طاغوتی پهلوی بود و رژیم پهلوی با کشتار روحانیون و طلاب حوزه علمیه گور خودش را با دست خود کند.
وی در ادامه افزود: رژیم ستمکار پهلوی با حمایت آمریکا حدود ۱۵ سال حضرت امام خمینی (ره) را تبعید کرد و در این مدت یاران امام را با انواع وسایل شکنجه‌های زیادی کردند شاید دست از آرمان‌های خود بردارند ولی آنها در این مدت استقامت کردند و هرگز دست از آرمان‌های امام امت بر نداشتند.
شمیل پور با اشاره به تبعید امام راحل به نجف، کویت و فرانسه خاطرنشان کرد: ما در هیچ جای دنیا سراغ نداریم که یک رهبر انقلابی را اینگونه از این کشور به آن کشور تبعید کنند.
خطیب جمعه هندیجان یاد آورشد : بعد از ۱۵ سال تبعید حضرت امام(ره) مردم تحت رهبری این مرد بزرگ اعتراضات خود را آغاز کرده و رژیم منفور پهلوی به دستور اربابان خود دست به کشتار بی‌رحمانه مردم زد تا اینکه انقلاب مردم در روز ۲۲بهمن ۵۷ پیروز شد.
وی در ادامه ضمن گرامیداشت روز ۱۴ خرداد ماه وبیست وششمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) افزود: ما سراغ نداریم که برای استفبال هیچ مرد بزرگی چه رهبر و غیررهبر که ۸هزار نفر آمده باشند وبرای بدرقه او در هنگام رحلتش ۱۱میلیون بیاید و این نشان از عظمت و بزرگی شخصیت حضرت امام راحل است.
امام جمعه هندیجان در ادامه خاطر نشان کرد: امام در عصر ما اسلام ناب محمدی را پایه‌گذاری کردند بعضی‌ها در شرق و غرب دنبال تحریف شخصیت حضرت امام هستند تا شاید بتوانند انگی به شخصیت و آرمان‌های ایشان بزنند ما باید در این زمینه هوشیار باشیم.
شمیل پور در ادامه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم بیست و ششمین سالگرد امام (ره) در جمع عزاداران افزود: ایشان تحریف شخصیت حضرت امام را خطر بزرگی دانستند و همه ما را آگاه کردن که دشمن دنبال چه چیزهای است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *