از ۱۳ اردیبهشت تا ۵ خرداد / آیا نماینده هفتکل عدالت را رعایت می کند یا خیر؟

خورنا – چرا فقط مسجدسلیمان؟ آیا هفتکل، لالی و اندیکا در حوزه انتخابیه اسماعیل جلیلی نیستند؟/ بهتر است شعار بی معنای «عدالت» را حذف کنید

 

 

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری ندای هفتکل، بر اساس اسناد موجود جلیلی بجز انتشار پیام تبریک ۵ خرداد روز مسجدسلیمان در وب سایت خود، از طریق سامانه های پیامکی نیز این روز را به صورت گسترده ای تبریک گفت، در حالی که ۱۳ اردیبهشت ماه روز هفتکل را نه جلیلی بلکه هیچ یک از افراد نزدیک به وی هیچگونه پیام تبریکی برای ۸۹ سالگی هفتکل اعلام و اظهار نکردند.

 

اگر در سخنان وی و حتی در لوگوی سایت ایشان نیز توجه و نگاهی کنیم متوجه کلمه ی تکراری و در اصل بی معنایی می شویم که در گویا هیچگونه توجهی به آن نمی شود، شعاری بنام «عدالت».

 

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل

حال سوال اینجاست، آیا اسماعیل جلیلی در طول مدت مسئولیتش در نمایندگی مردم شهرستانهای هفتکل – لالی – اندیکا و مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی به کلمه ای که همیشه بر سر زبانش هست و یکی از شعارهای تبلیغاش وی نیز بوده عمل کرده است یا خیر؟

 

 

همچنین مخاطبین و شهروندان نیز می توانند در زیر همین مطلب در خصوص عملکرد و نحوی عدالت ایشان نسبت به شهرستانهای هفتکل، لالی، اندیکا و مسجدسلیمان اظهارنظر نمایند.

 

 

گزارش از: علی عوض نژاد